♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Anna Algotsson - 11 maj 2011 21:03

Ja tycker du är sååååå fin men du måste bry dej mer 

   visste ni att hundar gillar melon?

   

Av Anna Algotsson - 11 maj 2011 17:21

Kalas..

nu åker vi på kalas

smörgåstårta o tårta får vi nog.. mummsigt! hähä

  vad de åskade va

tycker dock att regnet behövdes, stackars växterna annars ellehur :)

Av Anna Algotsson - 11 maj 2011 15:28

Hey, nu sitter ja på jobbet o kollar på o.c så mysit så! Ska sluta vid 4 tror jag... Fantastiskt varm dag o en långpromenad fick ja mej med! Så sjukt känslig denna veckan så ja tror ja dör, hatar min kropp med, men älskar min mage (för att vår son ligger i den såklart) känner mej ensam fastän ja har hur mkt vänner som helst! Lite sugen på salt mat men gärna fettsnålt ändå, får se hur man löser de haha! Idag fyller mickes mamma år så de blir kanske kalas...

 
Av Anna Algotsson - 11 maj 2011 08:50

ONT i magen, undra om bebis mår dåligt för ja blir ledsen o stressad! Jag hade en deal me min pojke att jag skulle ha min bil idag men att han kunde ta den till jobbet först (han började 6 o ja 8) jag sa att ja kunde kört han 6 men han ville komma hem innan 8 så ja skulle köra tillbaks honom sen ta bilen.. Ja vänta o vänta o jo, kvart över kom han o ja börjar 8! Tack ska du ha typ? Ont i magen, stressad, ledsen! Hur många ggr ska man säga till ngn så dom lär sig?!!! Kan man vara kär i ngn o skita i den JÄMT?!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards