♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Algotsson - 22 maj 2011 17:24

här renoveras de för att vi ska få bo i ett hus medans vi sparar till ett eget!

       taket var i gammalt träfärg innan o golvet hade en gammal plastmatta

där ska det läggas parkett o sedan tapetseras i ngn mysig beige..

kommer nog bli mysit här!

skogen ligger precis bakom me fina rundor att ta me vovarna   

Av Anna Algotsson - 22 maj 2011 17:10

Vi åkte till sandhult så micke fick målat

jag tog en långpromenix med milton

så jobbigt men så mysit!

  aktar mej för regnet         vi gick en orange runda som var 2 km men den kändes som 5 haha

har ingen kondis kvar!

Av Anna Algotsson - 22 maj 2011 12:39

Tack för igår 

Igår hämtade jag upp Hanna,nicko o julia så drog vi till linda på förfest

jag hade jättekul!

fick pratat ut me alla mina fina vänner o se dom bli fullare o fullare hähä

Tog lite bilder där med:

      Visar att de visst syns att jag är gravid!! ;)   ja kan se full ut utan alkohol...   ja o mina vackra tjejer :)     sötaste julia   busiga hannis   ja o hanna <3       julia o linda :)

som sagt jättekul var det, drog hem o kollade en bra film me micke sen stensomnade..

skönt att må bäst av alla idag iaf! hehe

xoxo

Av Anna Algotsson - 21 maj 2011 18:29

vecka 28!

 

Av Anna Algotsson - 21 maj 2011 18:27

Dagens outfit snyggt,slappt o mysit

Jag var hos mamma o pratade ngn timme, tvätta bilen, panta mm

då måste man va gött klädd hähä

   

Av Anna Algotsson - 21 maj 2011 13:43

ne var för ska ja städa så fort ja e ledig?

skiter no i det...

går o fixar ärenden ist!

   

Av Anna Algotsson - 21 maj 2011 11:57

Nu när micke drog o jobbade en stund tänkte ja unna mig lite hemmalyx

hade jag varit ledig mer hade ja såklart gjort de oftare..

man orkar lixom inte de innan o efter jobbet!


  • Ansiksmask
  • Hårmask (inpackning)
  • skrubba kroppen
  • smörja in sig ordentligt (avsluta me lite brun-utan-sol)
  • färga ögonbrynen
  • sätta på lösfransar?
  • sminka sig ordentligt?

Sånna saker gör att man känner sig fräsh o snygg för en dag fast man e fet :)

 

Av Anna Algotsson - 21 maj 2011 11:43

Myskväll..

Igår hade vi myskväll efter att ha varit lite hos mickes mamma o pappa

De blev pizza från Aléterassen o lite godis

sen såg vi en rolig film med!

  Idag har vi sovit länge, så göttt

får se vad man ska göra idag, ska träffa tejjerna ikväll iaf hehe

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards