♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Algotsson - 28 maj 2011 11:19

Nu är jag ju i 29 veckan, grattis till mej själv

Jag mår bra, men är grinig haha

väger ungefär samma som sista tiden

lägger man på sig mer mot slutet tro?

hoppas de, för dessa kilorna kan ja släpa på!

Jag tyckte alltid vecka 30 var jättelångt

Jag är snart där o de känns LÅNGT kvar till bebis än ju!

 

Nakenchock!

 mkt andra gått upp i vecka 29?!

 

kommentera gärna o berätta hur ni var i vecka 29, nyfiken!

Av Anna Algotsson - 27 maj 2011 22:27

Jag o Emma o andrea åkte till Ullared o shoppade loss lite bra o ha saker

bla,fleece-jacka, regnställ o sånt där man köper där annars haha

det var mysit o ja känner mej mkt gladare nu!

  söt mössa?   lilla lunchen     andrea o jag   storasyrran   emma o andrea påväg in..   off we go

  bjuder på den hahaha

nu myser ja o mikael efter god kvällsmat

Av Anna Algotsson - 27 maj 2011 11:11

Idag orkade jag verkligen inte med någonting

inte ens mej själv haha

Mikael stack o jobbade 6 o jag kunde inte somna om

huvudet sprängdes verkligen..

Jag stannar hemma eller gör ngt när ja orkar sen!

min lilla vovvis har sovit hela dagen o ja har gått runt o mått skit...

jag ville gå ut o äta med min kille men han vill vertkligen inte det?

får inte ur honom  varför haha 

MEN de går bra att gå ut o äta me kollegor, dom är la roligare o vara med i guess.. Okej det är la gött o köpa hem mat men de blir ju bara slänga i sig maten o sen sitter man på internet på varsin telefon o det är la inte mysit eller? på restaurang äter man ju lugnt o kan prata ut...

Ne nu ska ja fixa mej, ska snart åka!


Av Anna Algotsson - 26 maj 2011 22:53

saknar de håret.. :D

        det var alltid så lättstylat o gött :)

Av Anna Algotsson - 26 maj 2011 22:40

       

                 

                 

Mina fina vänner.. några av dom...

Av Anna Algotsson - 26 maj 2011 22:28

Vill du inte ha mig som jag är så är det inte mig du vill ha.

såg att carro gillat de på facebook, hur bra stämmer inte det då?

varför skulle man bli ihop med ngn man redan ville ändra på?

man kan inte ändra ngn att bli ngn annan ellehur?

 

Av Anna Algotsson - 26 maj 2011 22:20

jag känner mej som alla dessa gubbar på en o samma gång

kanske bara för att mikael kallar mej skitso så känner ja mej som det

ena stunden känns allt så himla bra o man bara svävar på moln

andra stunden stannar ALLT upp o man undrar vad man gett sig in på..

Läste jätte mycket om de på nätet o alla känner så tydligen

så nej jag är inte skitso

första gången i ens liv man gör en GRYMT stor förändring är det klart man måste stanna upp o andas, man behöver även ngn som visar att detta är rätt o underbart o att man är bra, fin o duger som man är!

 Längtar tills man får kärlek ifrån sitt egna lilla barn  


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards