♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 22:08

detta har min dag bestått utav...

  HUvudvärk,fettsug,film o bästa drickan ;)

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 19:55

Ohoj vilken dag


den va seg som fasen på jobbet sen lite hektisktad

ja o andrea fixade naglarna sen åkte ja till knalle o kollade tapet..

hittade en på coop istället.. får la se! beige vill ja ha iaf!

 

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 15:34

hallååå va sleten o trött ja är... Farväl äckliga gammla naglar, nu ska vi sätta på nya :) jag o andrea! Funderar på att ta vanlig fransk denna gången faktiskt men vi får se! Annars blire kika tapter o fixa syrrans balfrill :p

 
Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:34

Gå o Lägg Dig!

jag läste precis lite om sömn under graviditeten

att de var viktigt att lyssna på kroppens signaler o verkligen go o lägga sig när man är ordentligt trött

det är ngt ja aldrig gör, ja är uppe o blir surare o surare tills ja typ spricker!

 

Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:30

Sovtips

Det finns några käpphästar att hålla sig till för dem som har sömnproblem.

Allt är inte direkt överförbart till småbarnsföräldrars situation,

men det kan i alla fall vara bra att känna till:

– Ha det mörkt, tyst och svalt i rummet.

– Se till att ha det lugnt och stilla innan du lägger dig, så att du kan varva ner. – Spännande TV-program är inte alltid så smart.


(taget ifrån vi föräldrar)

Lugn o ro innan man slumrar in har jag nästan aldrig, kanske är dax att fixa!


Av Anna Algotsson - 30 maj 2011 07:24

Vilken start på veckan va

somnade väl sent igår

mikael GLÖMDE säga att han skulle iväg innan 6 så man fick inte sovit så länge

det är nog de6t värsta jag vet, att ha sovit dåligt..

man blir väldigt yr o nere då!

Fick börja dagen med att ta hand om tvätten sen igår sen mådde ja illa o fick äta

  fick i mej lite gröt iallafall..

  nu ska jag väl ta ett varv med vovven innan ja jobbar.. så skojj såååå

Av Anna Algotsson - 29 maj 2011 22:04

sitter o kikar lite bilder..

försöker inse hur mycket ja växt..

kanske är man redan deppig för de o behöver lite possetiv energi

ingen som påpekar att man jobbar för lite?

  haha skrattretande hur elak man kan va  

Av Anna Algotsson - 29 maj 2011 20:16

Jag hämtade upp lilla linda innan o visade år lägenhet

hon o robert kanske ska ta över den sen

Om man nu vill flytta

ibland känns det så o ibland inte

känns som man inte kommer ha ngt o säga till om sen ändå

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards