♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Algotsson - 26 november 2010 07:34

 

hahhaha tänk att jag tycker mina egna skor är så fula att jag drömmer mardrömmar om dom :)

det var hemskt. ja drömde att jag blev mobbad för dom..

min sndra dröm var att jag bröt mig in på ett ställe för att duscha mitt hår

fatta då hur mkt ja vantrivs att gå i flötigt..

de händer emellanåt ändå hahah!

Av Anna Algotsson - 25 november 2010 22:17

shoppade lite granna idag..

  paket till M  

fint i parken nu ellehur

  make up o string e aldrig felle ellehur :)

Av Anna Algotsson - 25 november 2010 21:39

Nu har jag varit på Harry Potter

den va sådär måste jag säga...

 

hej

Av Anna Algotsson - 25 november 2010 10:44

HEJ HOPP ALLA GLADA..

NåGON SOM äR LIKA GLAD SOM MIG IDAG?

JAG KäNNER MIGLYCKLIG O HYFFSAT UTVILAD IDAG :-D

IGåR BLEV DET INTE MKT MER äN PROMENAD O LITE CHOCKLADPUDDING

NYTTIGT SKA DE VA HAHA.. :)

SJUKASTE MED ATT BLOGGA GENOM DENNA SKIT-TELEFONEN äR ATT DET BARA GåR ATT Få STORA BOKSTäVER O INTE GäR ATT FIXA BILDER SOM NI KAN SE

JA äLSKAR BILDER SOM NI SäKERT MäRKT!

VAD SKER IDAG Då? 

SJäLV SKA JAG HEM O RASTA VOVVEN SEN FIXA MIG INFöR BIO MED MIMMIE

VI SKA KOLLA HARRYPOTTER KLOCKAN 18 O KANSKE KäKA NGT INNAN?

JAG äR INGEN POTTERFAN SOM ALLA ANDRA MEN TYCKER DOM E MYSIGA

JAG HAR KOMMIT På ATT JAG KANSKE INTE TRIVS Så BRA I MITT FINA VARDAGSRUM?

KAN INTE SLAPPNA AV DäR O äR HELST INTE DäR HAHAHA

KAN DET BERO På ATT MAN HAR SVERIGES BäSTA SäNG ME TV JäMTER?


XOXO HöRS SEN

Av Anna Algotsson - 24 november 2010 21:45

haha gooodddiiiebags mössan på..

 

Av Anna Algotsson - 24 november 2010 21:36

ne drar ut på en promenix.. ska ni med?

stooormvarning jehaaaa

 

Av Anna Algotsson - 24 november 2010 21:07

agg problem?

Av Anna Algotsson - 24 november 2010 20:19

Hanna, jag behöver dig min vän

vi behöver prataaaaaa

jag behöver prata av mig o du med...

stackars hanna.. många av hennes vänner har slutat på hennes jobb

ja skulle lätt kunnar börja där mer betalt o umgås me hanna weiii

  Fasen va kul vi hade i turkiet UTAN killar! ahhahaha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards