♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Algotsson - 9 september 2010 17:13

Igår såg jag   Måste erkänna att jag är lite besviken!

jag ville knappt kolla klart för det var så självklart slut oså var den inte så rolig heller hihi ja ville ju skratta ju!

Av Anna Algotsson - 9 september 2010 08:04

Jag går la till jobbet då fastän ja inte vill haha

ett sånt här paket åt ja upp själv igår   nyttigt va :)

  hihooo titta vilken bild ja hitta när ja sökte på kexen:  

  Hejdå

Av Anna Algotsson - 9 september 2010 07:55

tjoho alla sötisar!

Någon mer än jag som börjar bli så trött att man vill hugga huvudet av sig?

haha denna veckan har faktiskt varit för jävlig måste jag säga!

Cindy har varit ovanligt kelig mot mig med lite som mamma, gå inte?

    PÖZZ   cindy tycker att sin mamma e finare utan mascara hihi<3

igår myste vi hela kvällen o åt massa goda bröd o kakor..

vi kollade på   halv åtta hos mig o allt som fanns på tv:n!

Tyckte det var jätte mysit fast man bara tänkte på att sova hihi

  Nu ligger cindy vid dörren o vaktar så jag inte ska gå ifrån henne :(

Jag vill inte gå, tro mig, ja vill verkligen bara vara hemma!

igår hade jag 38,6 i feber o fick ett skitsamtal ifrån barnmoskan att ja hade cellförändringar inte alls kul de heller blääääääää

Av Anna Algotsson - 8 september 2010 17:41

Hmm vilken hårfärg ska ja ta sen?

      3 olika ja kollat

annars idag köpte ja en rätt grymm mascara på city..

  lite kletigt dock..  

Av Anna Algotsson - 8 september 2010 07:59

God Morgon..

Inatt jag drömmde något som jag aldfrig drömt förrut, eller inte...?!

vet inte ens om jag sov.. idag igen va e detta?

jag gick o kollade på klockan, den var halv 3  

Fy va jobbigt när man verkligen ligger o VILL sova åsånt!

jag hade sån träningsvärk/spring i benen o låg inte bekvämt!

sen vid 4-5 skulle ju micke upp o efter det var de nästan kört..

klockan 7 kände ja att ja skulle kunnat somna men då var det lika bra att gå upp typ  haha så störande!

Gjorde min egna lilla hallon/apelsin juice  

sen tog jag mina vitaminet o stack till jobbet!

    

Av Anna Algotsson - 7 september 2010 19:10

Åh hoppas ja kan äta detta nu, mår såååå illa haha

  kycklingsallad

  hi five cindy

Av Anna Algotsson - 7 september 2010 18:56

Oh shit..

dagen på jobbet var mycket seg på eftermiddagen, jag var så sugen på att dra ner mot   och köra lite BODYPUMP


Jag handlade 2 grejer till håret idag undra om dom är bra:

 

Den värsta övningen på pumpen, men säkerligen den bästa: utfall-fyy fan

 

Världens sötaste vovve:

 

Av Anna Algotsson - 7 september 2010 08:02

Godmorgon..

usch vilken hemsk morgon..

Mikael började 5 idag o när hans klocka ringde hade jag inte ens somnat ordentligt! det var sjukt jobbigt o somna om sen, man låg bara o tänkte att man ville somna ungefär o då går det inte hihi

va ska man göra idag då?

ja är så trött att jag mår illa så känner faktiskt mest för att sova igen!

Vi ska iallafall gå o handla lite med jobbet tänkte jag

hoppas ja orkar träna i eftermiddag med tanke på huuur trött man e nu!

  SNYGGA skor va grrrr

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards