♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna Algotsson - 11 oktober 2010 12:42

OJA.. idage  ja faktiskt hemmafru...

   

Jag har lagat massa mat, plockat lite rastat vovven o lagat fortfarande mat haha

  Hällde i pastan i såsen, tyckte det blir bättre om man göer matlådor så vet man att man får sås på hela.. jummijammi, lax o spenat lovelyy   potatisgratäng, pepparbiff och sallad me hallumi ost i också mums?   ja ni ja latar mej inte bara när ja e ledig men ja vill sova kan ja söga.. ögonen säger typ closeeeeee

 

Av Anna Algotsson - 11 oktober 2010 12:16

haha tänk att vara hemmafru..

enda man behövde göra i livet va att fixa sig snygg, laga mat, städa

passa barnen rasta hunden..

soft liv, ge mej!

jag skulle kunnat vara med hanna o andrea hela dagarna för andrea jobbar inte så mkt o hanna jobbat natt.. weoo

 

Av Anna Algotsson - 11 oktober 2010 11:23

vad är detta föe en skitdag?!

den börjar ju åt helsikke ungefär..

Jag gick upp o var as trött..

drog på mig myskläderna o skulle dra mig..

de luktade bajs o gissa vem som gått lös på mattan

  hon ligger o ser oslyldig ut mend et är hon INTE   Ja fixade det, kissade henne lite o sen skulle dra mig..

ja kom ganska tidigt för jag trodde jag hade tid klockan 9.30

gissa när ja hade tid? 10.20 o barnmoskan kom halv..

1 timmes underbar väntan   

jag drog ut min såhär:

  kopparspiral.. känndes lika bra!

fräsht att den vart i mig i 2 år herregud haha

 

Ni sert ju hur pigg ja ser ut.. NOOOTT

När ja kom hem tänkte jag att ja kunde tvättat lite för om ja lägger mej nu hinner ja ju inte göra mat som micke ska få på sin lunch-rast

men självklart var det upptaget i tvättstugan 1a gånge  just idag   

Ne ja e inte bitter..

 

Av Anna Algotsson - 10 oktober 2010 21:31

denna dagen har varit helt okej..

morgonen nballade la också ur men,men

ja o hanna blev sugna på thai så det blev det..

flööööttttttt

jag har varit så onyttig de sista fyfan!

      När vi åtit o gick till videomix träffade vi på pontus o kim

vi hängde med kim o kollade film i målsryd..

mysit me n ja somnade till lite o ryckte i hela sängen

snacka om att ja o hanna monga oss..

ja har nog inte skrattat så mkt på en dag som idag hahaha  

Nu blire lite film o snart sova ja e döö-trött ju!

Av Anna Algotsson - 10 oktober 2010 21:26

Åh igår asså..

jag o hanna jobbade ju!

när vi kom hem var ja helt död..

somnade t.o.m lite i taxin påväg hem   

Tog en liten dusch sen va man på g..

åt ju pankakor med lite vin o någon cider!

Jag o andrea delade taxi till junno som hade förfest..

      fin docka..   junno o hanna   andrea o jag..

Det var skojj på förfesten men hanna försvann när det var dags att dra mot krogen så det blev jag o andrea som drog till  

jag tyckte det var skojj där o blev bra full

vi dansade på högtalare o hade kul men alla tyckte inte om det!

Efter det stängde tog jag taxi hem själv o väl hemma brakade helvettet loss..

usch va man sov dåligt!

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2010 20:09

okej älsklingstjejer.. nu kör vi!

 

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2010 18:26

hehe påbörjar kvällens bravader med pankaka och vin..

 

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2010 17:09

jag o Hanna var o jobbade..

Universeum blev det idag..

det var ganska skojj o underbart väder!

  köra polisbil?   leka mongo-rymdgubbe     långben?   Tyckte om dessa djur mest, grodan o sköldpaddan hahahah       Visst e ja lik grodan?            

tack för en mys-dag på jobbet hannis  

vi avslutade dagen me flöt-mac donalds de va nära o bra

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards