♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2011 22:41

hej alla

vad har ni gjort ikväll?

själv har jag myst med mina pojkar,gråtit o ÄTIT

jag har ätit för 10 personer idag

brukar bli tvärtom när jag är nere, då äter jag inget

jag är nog mest arg o besviken.....


Man behöver inte slänga skit i ansiktet på folk för att försvara sig själv!

Man behöver inte ljuga när man redan vet att alla vet hur läget är!

Man behöver inte undanhålla känslor för att andra ska må bra, om man själv inte mår bra så mår inte omgivningen bra...  

 

 Datanördar, yes we are!  


Av Anna Algotsson - 21 oktober 2011 17:58

   

emo

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2011 17:52

Jag är såååå ledsen..

kan inte gråta o vet inte vad jag ska ta mig till...

våran familj är trasig o går nog aldrig mer att laga nu 

att se sin förälder ledsen gör ondare än att bli av med ett ben!

Fan! nu vill jag inte ha ngt dop :(

 

Av Anna Algotsson - 21 oktober 2011 12:58

Städning..

det är ju fredag då måste man ha fint

för att njuta av helgen så att säga...

jag började med att sätta love i gungan men stackarn sket ner hela sig...

 

Vi badade och myste sen var jag tvungen att tvätta (som jag inte planerat) haha

nu är jag inne på 7e maskinen.. deni!     

   nu äre fräsht hemma.. nytt golv kommer i helgen med så    badrummet fick nya handdukat o ny matta :D      loves kläder är nu rensade.. vill att han ska vara så liten :( sluta väx så fort ;)

   medans han vilar på mage ska jag fixa lite till..

ska fira med en sockerkaka.. hihi

     YES första lyckade bakningen för denna veckan!!!

Av Anna Algotsson - 20 oktober 2011 20:49

Hej bajs..

har ni saknar mitt bloggande? 

antagligen inte, ni klagar bara ändå :(

livet är heeeelt kaos nu kan ja säga...

orkar inte ens nämna de

nu när det är bra med min familj (mikael o love)

så är det kaos hos mina föräldrar, orkar inte mer!


lagade iaf lite god mat...

   stek fläskfilé sen purjolök ihop   krydda..   ingredienser.. bara att blanda ihop   så var grytan klar..   ris el potatis, vad föredrar du?   mikaels sallad tills imorn ;)

promenis it is.. va tvungen att gå med min man ju!

     mums mums.. o gotteknäcke såklart!!   jaaa har även hunnit kolla på ett stall i tosseryd.. TOKFINT vare

Av Anna Algotsson - 19 oktober 2011 18:26

tack fins vänner för en härlig dag!

mamma o love hade kul i ett par timmar när jag o andrea åt..

       mumsigt o kul :D får alltid skrattatacker med mina vänner haha

Jag gick en promenad runt kransmoss-sjön med min man sen åkte jag o love för ett leka med hanna en stund...

hennes katt et mig i kinden hahahhaa så kul.. trodde han skulle slickas men han bet mig :) sötis!

love var på sur-humör så han fick sitta i en gammal babysitter haha  

Av Anna Algotsson - 19 oktober 2011 11:35

Nu ska jag luncha i stan :d

love ska leka med mormor en stund sen ska han med mig till hanna!  

Av Anna Algotsson - 19 oktober 2011 11:35

bilder från igår...

mysig outfit o bus med bebis

     han kööör bil :D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards