♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 19:43

mmmm kvällsmat :)

 

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 19:40

Love växer hur mycket som helst ju..

på torsdag ska vi se hur mkt...

       :D

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 19:39

elvis är alltid lika glad när man kommer 

     fina söta rara, skälliga bushund!

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 19:35

Någon som vet bra hårtips?

jag o syrran ska testa en olja iaf.. har läst om den på endel bloggar innan o den ska få håret att växa lite snabbare!

ni kan ju följa upp vad vi tycker innan ni testar..

före o efter bilder ska fixas på båda oss tänkte vi!

   fett fett fett   fet olja som skulle sitta i håret i 30 min o ja har duschat o tycker fortfarande det är fett men det kan det vara värt!?

imorn ska vi färga o klippa varandra jag o elin...

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 19:31

Idag har jag faktiskt tränat :)

fast hemma då, hos mamma o pappa på världens risigaste "maskin" 

2x50 körde jag o blev helt slut i både ben o mage!

   bästa vännen om man vill ha platt mage, LOVAR!

jag o mina killar var ute o gick en stund, mätte inte hela men en bit o det blev ju ett bra resultat!  

   detta behövs för fy vilken kass kondition o vilken slapp kropp man har efter graviditeten ;)

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 13:42

Guldnaglar e la höstigt?

 

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 13:40

HIhi nu ska andreas svin tillbaka till henne :)

har passat den när hon var utomlands..

 

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 12:57

Hejsan

idag har jag en mejsjälv dag

eller a har la gjort lite till lilleman o dom andra i huset med men..

     kokat napar o flaskor så att inte gullefjun får fr mkt bakterier :)

köpte ett smart flaskställ igår på gekås för 20 kr :D

   jag slängde på en mask o började fixa lite på mejsjälv:

   köpte detta i ullared igår, billigt o bra   färga bryn o lite fransar med, kan inte detta själv hahaha men men får la se hur det blir..

jag började fixa inför tacosen ikväll samtidigt o packa ihop lite som ska med till tippen sen, måste ju slänga blöjorna osånt u know..

 

köpte även en palett med förger för att täcka för lite hemskheter.. bla påsarna under ögonen som man har varannan dag som nybliven mamma 

   as god parfym hittade jag för typ 30 spänn med, den kanske inte luktar så länge men god var den :)

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards