♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 4 oktober 2011 21:13

haloweendräckten är kommen..

lite stor men snygg

 

Av Anna Algotsson - 4 oktober 2011 20:21

när jag skulle iväg fick jag ut ett par ap gammla jeans ur garderoben..

trodde aldrig jag skulle få på dem men kolla.. sitter som en smäck ju!

   ja o love busade med mormor susanne :)

 

Av Anna Algotsson - 4 oktober 2011 20:18

var ute på en promenad med mina killar idag med..

skönt att ha gjort det iaf.. kebabsallad var man värd efteråt :) mumsss

   mina killar!   våran promenad..   höstigt värre ;)

Av Anna Algotsson - 4 oktober 2011 19:57

slut nu.. OHJA!

jag började dagen med att fixa sallad till min gubbe sen åkte jag o red

det var gör mysit.. jag o linnea red ut en sväng o hästarna var pigga o glada :)

   Jag o Jonas Jo, linnéas fina häst   han är helt underbar att hålla på med i stallet :D   ser ni vad glad jag är att vara på hästryggen igen :d    

hon har sååå söt hund :)

   När vi ridit åkte jag hem o gick ut med milton i sandhult sen till mamma o dem

jag o elin färgade varandras hår o klippte

kan varit sveriges sämsta hårfärg men,men de funkade

det blev först brunt sen grått haha

   min nya hårfärg, ser ni min fula löshårsslinga som jag inte får ur, den bruna!  

vi klippte varandra med o nu ska jag visa en före bild för vi ska kika om 2v om håret växer ngt.. ska bli skojj!

     mitt uppklippta är inte så snyggt ihop med detta men ska bli brunett snart :D   

elins hår blev jättefräsht men lite lite gult ;)

elvis o cindy kommer när man ropar på dem

 

gulligull

   Mamma kom hem o var på bättre humör nu när hon hälsat på pappa som ligger inne på sjukhuset.. stackars älskade pappa 

Min största dröm just nu är att Mamma & Pappa ska vara friska, glada o hålla ihop som dom alltid gjorde innan!

Älskar dom mest utav allt (förutom love då)

 

Av Anna Algotsson - 4 oktober 2011 09:13

Här sitter jag stressad som tusan

ska snart iväg o rida den fina lilla hästen igen :)

ska be dom ta kort så ni får se!

kul för mig att se med..

love ligger o äter, jag kokar pasta till mikaels sallad som han ska få till lunch o ska snart slänga i mig en tallrik flingor, fär mat måste jag ju ha i magen idag!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards