♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:37

gud vilka blåa ögon våran bebis har

 

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:36

Mmm mickes mamma gjorde lite kvällsmat..

gott gott

 

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:35

duktiga vi var idag :d

   gick en bit ju!

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 14:33

jag o elin shoppade lite igår ju

jag hittade en sååå fin tröja!

varför är allt fin så dyrt?

899:- bläh kunde inte med o köpa den, vi tjejer är bortskämda med billiga kläder annars va?

   fina syster matar älskings ove :)

     älsklingsmicke körde mig <3

mys

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 12:56

fett o mys framför idol på web tv nu :)

     nyduschad o mjukis äre som gäller

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 11:41

någon som vet en bra highlighter?

har en med lite kvar som inte finns mer :()

 

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 10:57

Igårkväll firade mamma sig!

Mikael var hemma med svärföräldrarna o Love

igentligen skulle han till sina vänner men han orkade inte då han skulle jobba vid 6!

Jag kom dit o fick lite i magen innan vinet 

     

Det var jätte trevliga vänner mamma hade bjudit faktiskt..

jag o elin pratade mest med varandra :)

   Upp till bevis, vi är inte speciellt lika? stora ögon men i helt olika färg      söta mamma   söta pappa   mätt o belåten tjej   skål för mammaså blev det efter ett glas vin ;)      posé 1     Nästan alla stack ner till staden o jag ville bli hämtad

men mikael hade somnat haha..

jag ville inte ringa direkt för klockan var mycket o det kändes pinsamt om alla sov så jag tänkte om han inte svarar så får jag väl sova hos min kära familj..

vi åkte ner till stan o hade lite trevligt!

träffade massa gamla vänner o hannas kille nere i stan med!

   bede o nettan (ett mkt sött par)   hannas kille nicko..

Miakel kom till slut o hämtade mig, så snäll o söt  

TACK Älskling!


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards