♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2011 22:39

hejhopp

vad har ni gjort idag?

jag har fixat o donat lite här hemma sen åkta jag o love till mormor (mamma)

det var mysit att prata lite med mamma o fixa hennes hår lite!

skulle kanske vara ngt.. frissör?

haha klipper ju systrarna mamma o pojkvännen GRATIS men KUL äre :)

Jag o pojkarna gick våran runda, fast en kortare idag sen träffade jag andrea en stund no hälsade på hennes lilla ponny..

vi drog till netonnet o köpte en dator till henne med sen körde jag henne hem

mkt bra avslutning på dagen tycker jag haha

 

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2011 22:38

Mumsigt snax :)

   blev en härlig promenad idag med, skitväder o trött i benen var man men vi peppar varandra jag o mikael... 

Av Anna Algotsson - 5 oktober 2011 12:09

idag var vi uppe me tuppen

love var piggelin o jag stentrött :(

är riktigt sleten o nere idag!


jag har varit redig o lagt ut loves första bebiskläder på tradera

lagat mat

tvättat o plockat..

nu har ja bebisen i famnen nybadad o ger honom mat :) myyysit

     frsöker mig på saker jag inte kan.. blä va skit de blev hahaha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards