♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 22:45

Tyckte det var lite illa röstat på IDOL..

fanns ju sämre artister!!

Ingen nämnd ingen glömd ;)

mat

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 22:30

jag är sååå mätt så jag kan sprängas...

skulle ätit lunch/middag med andrea men blev inte så så jag åt bara frukost ju..

Sheat vad man kunde ha frossat o mätt blev man haha

   pepparbiff med beaneisås o klyftpotatis   gotte,chocklad,skruvar o chips efter maten..   mikael har deckat o väntar på att få reda på vem som åker ut i idol <3

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 22:27

var ute o gick en härlig promenad..

ridvästen o handskar på o love såklart!

   hahaa lite sne  

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 22:23

It´s been a long day ;)

Japp det kan man säga...

jag är sämst på att svara på sms åsånt så snälla ring mig o säg.. PUCKO svara!

haha känner mej usel...

     stooort öga va :) haha (tänk att jag var mobbad för mina stora ögon) :/   fick paket idag   de innehäöö mest till mikael men jag fick lite jag med :)

   ett par jeans... dom var så låga.. nu kan ni se hur mitt ärr ser ut med   det röda sträcket... glömde täcka för det när jag solade häromdagen :/

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 13:31

nu åker vi till stan.. blekfis blekfis :d

     nya tröjan på :D

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 12:40

mys mys mys

sitter o matar min lillfis i famnen 

såååå mysit!

han ler o ler nu :)))


idag har jag varit redig o damsugit, tvättat golv oså...

har hunnit med 4 maskiner tvätt innan 12.. deni!

kanske va de love ville, mamma tvätta nu!!! haha

har precis förberett kvällsmat till oss o till mickes mor o far..

får energin från min lilla pepsi ;)

   pepparbiff till oss          cindy myser medkolla våran dammiga kamin haha

Av Anna Algotsson - 14 oktober 2011 11:57

Usch vilken natt

jag är så jädra trött idag!

Inatt vaknade love 4-5 ggr o var sur..

han ville inte sova, kanske sov han för mycket på dagen?

jag brukar tycka att det är jobbigt att han vaknar 2 ggr en vid 2-3 o sen vid 6 men detta var INTE kul!!!


Jag tar ju Love hela nätterna eftersom att mikael jobbar o trodde att alla gjorde så men antagligen så hjälper andra pappor till på natten ;)

skulle vara soft att få sova EN natt snart för jag har vaknat på helt fel sida idag kan jag lova!!

Jag blir så ledsen när man får sura miner tillbaka bara man frågar sin man om han kan göra iordning maten inför natten..

Vadå, jag har Love 22 timmar om dygnet ungefär, det är väl inte så farligt att blanda lite mat?

jag gör mat åt hela familjen, städar o tvättar oså ska man få sura miner för en sån sak.. *ledsen i ögat nu*

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards