♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Anna Algotsson - 10 oktober 2011 22:07

Blev en runda med pojkarna idag igen efter en kvarts solning :)

härligt var det att komma till solarieöarna igen 

hade dock en sak för ärret o ansiktet för jag är rädd o bränna mig nu i början!

   vi började prata lite dop på vägen.. undra hur vi ska ha det? hmmm

idag kör jag flötig olja o backslick i håret på kvällskvisten ;)

   min lilla bebis fick på sig vintersakerna idag ;)

   gullefjun  

shit vad goda mina små matbitar blev, pröva?!  (min mamma o Love)

jag har ätit mig sjukt mätt på dem idag plus att jag var hos mormor på lite mat med haha

jag är såååå sugen på att gå o träna på gym nu igen o att ha häst 

synd att det inte fanns ngn typ av yoga där man fick ha med sina barn, sjukt mysit hade det varit!!

vill inte va utan min pojk för mycket jue.,. höhö

Av Anna Algotsson - 10 oktober 2011 10:48

lite mat :)

         knyten med fetaost,lax och spenat

gjorde några med köttfärsåsen sen igår med :)får se om det blir gotte!


Av Anna Algotsson - 10 oktober 2011 10:32

hey godisbitar

idag har jag haft en mys.morgon med min bäbis

han badade o samtidigt hade jag en ansiktsmask.. vi tände lite ljus o satt o myste i soffan.. han fick lite mat o nu ligger han o busar i bebisgymmet medans jag förbereder lite mat och färgar brynen :)

Av Anna Algotsson - 10 oktober 2011 00:07

Hade 10% på redan billiga HM så passade på att köpa lite till oss nu för vintern

kolla vad det gör på priset :)

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards