♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Algotsson - 24 oktober 2011 21:05

Vi var ute o gick en promenix med cindy o love..

hade igentligen ingen lust men det var ganska mysit!

Nu när man väl taggat ner o kan slappna av så ska man ut med hundarna i det kalla igen :(

inte okej...


Av Anna Algotsson - 24 oktober 2011 18:33

Annas Mousakka (hur det nu stavas)

skala potatis och förkokaden lite...

 

stek köttfärs o lök..

 

tillsätt mjöl o krossade tomater...

 

b             

man lägger varannan köttfärs o varannan skivad potatis..

först o sist köttfärs!

häll till sist över lite grädde o lite ost!

Av Anna Algotsson - 24 oktober 2011 18:31

OJOJ idag hann vi med endel..

tog in utemöbler.. slängde in vardagsrummet i ett annat rum för så småningopm ska det få ett nytt golv..

jag är helt slut..

var en stund hos pappa med.. mamma var där med<3

dagen gick fort när man kämpade på...


Av Anna Algotsson - 23 oktober 2011 16:24

tippen besöktes.. behövligt? JA!

   gotte frulle..   nyklippt pojkvän

   nu har vi precis käkat lite ungspizza blä den var inget vidare...

nu ska vi ut o greja i trädgården :p

Av Anna Algotsson - 23 oktober 2011 15:58

underbara väder

vi har hjälpt föräldrarna slänga skit ;)

lite höstkort...

       

Av Anna Algotsson - 23 oktober 2011 10:42

Vi avslutade kvällen igår med lite myspys o att jag klippte mikael

på sidorna är det så kort att det ser rakat ut nu SNYGGT! hähä

Vi sov till 10 någongång o var utvilade.. Skönt!!

idag ska det bytas golv i huset o det kommer nog ta en stor del utav dagen!

fint väder MEN vråååålkallt... kanske kan använda vinterjacka idag?

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2011 20:41

Awsome...

skönt att VI HAR VARIT IHOP I SNART EN HEL HELG!

vet inte när det hände senast...

jag har jobbat o sen firat lite vänner och sånt ju! :)

Trodde mikael skulle till sina vänner idag o kika till dom men han sitter här

   Annars brukar han ju vara iväg o jobba endel för att vi ska komma någon vart med vårat sparande och för att de ska få ihop allt på jobbet när det är mycket att göra! 

jag vet jag är lite skitsofren men jag känner mej lycklig nu!

Min lilla bebis sover, mikael spelar F1 och jag sitter här

   underbart att bara va.. äta gott o att vissa saker fått sina förklaringar!

jag vet att jag inte tyckt om min släkt så mycket men jag börjar gilla den allt mer o mer för att dom är så förstående o hjälpsamma när det väl gäller 


yes

Av Anna Algotsson - 22 oktober 2011 20:12

Oh yes!

Saker o ting börjar ju falla på plats!

finally!

Jag o Linnéa har bestämt oss för att stå i brämhultstallet igen   !

ska bli kanonkul.. har ju endel vänner där, plus att det är nära och bra!

Lille jonas var ju och tävlade idag och det gick bra förutom att han stoppade i kombinationerna som var med.. (lite långt för honom antagligen)

caro red ju jättebra så det var lite synd!

Det fixar ni på nästa gång.. för min del får dom gärna hoppa lite mer!

Jag är inte redo på ett litet tag, var ju trots allt år sedan jag hoppade o jag hade ju världens snällaste häst som i jämn rytm hoppade HUS! :)

   här står jag o kollar på jonas, första gången jag såg honom...

(ett pausat videoklipp ifrån youtube)


En annan sak som är fantastisk är att vi har en bokad resa att se fram emot!

I maj åker vi till Rohdos  

bilder ifrån hotellet: All inclusive är alltid gott att ha! 

       Nöjd tjej.. iaf med vissa saker!

   Jag har dessutom hittat en tjej som ev. ska fixa mitt hår brunt o lite sådär..

gottigotti! jag avskyr att gå till frissören nämnligen ;)

sist klippte han det jättekort o konstigt fram o långt bak så det blev jätteknäppt

när jag sedan blekte det hade jag inte så mkt hår fram kvar haha!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards