♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 13:40

HIhi nu ska andreas svin tillbaka till henne :)

har passat den när hon var utomlands..

 

Av Anna Algotsson - 3 oktober 2011 12:57

Hejsan

idag har jag en mejsjälv dag

eller a har la gjort lite till lilleman o dom andra i huset med men..

     kokat napar o flaskor så att inte gullefjun får fr mkt bakterier :)

köpte ett smart flaskställ igår på gekås för 20 kr :D

   jag slängde på en mask o började fixa lite på mejsjälv:

   köpte detta i ullared igår, billigt o bra   färga bryn o lite fransar med, kan inte detta själv hahaha men men får la se hur det blir..

jag började fixa inför tacosen ikväll samtidigt o packa ihop lite som ska med till tippen sen, måste ju slänga blöjorna osånt u know..

 

köpte även en palett med förger för att täcka för lite hemskheter.. bla påsarna under ögonen som man har varannan dag som nybliven mamma 

   as god parfym hittade jag för typ 30 spänn med, den kanske inte luktar så länge men god var den :)

Av Anna Algotsson - 2 oktober 2011 20:44

idag har du haft en trevliog dag i ullared

fick med oss lite bröte bara :)

nappar åsånt till love o en åkpåse 

jag köpte en ridväst o lite skönhetssaker bara..

orkade knappt gå där ;)

vi åt i restaurangen med o jag tog pasta bolognese som smakade barnmatsburk men det var rätt okej ändå ju!

Mamma är på plats igen o är liute förvirrad just nu men det gör ont i hjärtat o det är inte kul att se pappa ledsen så jag köpte 2 presenter till honom!

 

jag som skulle rida idag så blev allt kaos o jag var tvungen att ta hand om min familj o grejer men i veckan ska jag nog få pröva jonas igen<3

nu skja jag mysa med världens bästa son :)

vet ni vart man kan köpa snygga kabelstickade tröjor som inte kostar multum?

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:37

gud vilka blåa ögon våran bebis har

 

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:36

Mmm mickes mamma gjorde lite kvällsmat..

gott gott

 

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 21:35

duktiga vi var idag :d

   gick en bit ju!

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 14:33

jag o elin shoppade lite igår ju

jag hittade en sååå fin tröja!

varför är allt fin så dyrt?

899:- bläh kunde inte med o köpa den, vi tjejer är bortskämda med billiga kläder annars va?

   fina syster matar älskings ove :)

     älsklingsmicke körde mig <3

mys

Av Anna Algotsson - 1 oktober 2011 12:56

fett o mys framför idol på web tv nu :)

     nyduschad o mjukis äre som gäller

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards