♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 19:23

Jag kollade precis ullaredsBloggen...

undrade om det var någon som testat detta?

tandblekning hemma?

 

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 19:04

 

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 19:01

  hahaha sikken bild  

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 13:23

ska se om vi ska handla, sola och gå en promenad kanske :)

   nyduschad med ny skjorta :D  

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 12:34

Sedärja

nu har vi fått i oss lite frukost också :)

fick la slänga ihop några mackor till oss för mikael hade redan fått i sig 4 bullar!

aja bajja ;)

   tonfiskmacka med rödlök är sjukt gott o nyttigt!

föräldrarna i huset storstädar förfullt o love sover... snart ska vi la in o handla..

   hade gärna legat i sängen hela dagen o blivit servad med lite flöt o en bra film ;) haha

Av Anna Algotsson - 9 oktober 2011 09:23

Jobbigt jobbigt!

Jag har haft en sån himla tråkig helg måste jag säga!

igår satt jag o väntade på att jag o mikael skulle göra ngt men han var sen hem som vanligt.. det tog la timmar innan vi kom iväg härifrån med o sen när man kom hem o skulle mysa somnade han.. jättekul att stanna hemma då?

kunde lika gärna varit med ngn som pratade med en o inte snarkade emot en!


I morse vaknade han ju 7  

Jag som trodde att vi skulle ligga o slöa o kanske sova ut men det finns la inte i hans värld, tråk blääää, här har dom stampat runt som elefanter hela morgonen så sovmorgon kunde man ju drömma om o att få hjälp på natten med en matning försvann med vinden!

inte konstigt att dom är pigga när fruarna gör alla sysslor..




  så sjukt att jag är här framför att vara med mina vänner som jag mår bra av att vara med.. ska bli ändring på det såklart ;)


Mamma får en liten påminnelse här med att skärpa sig!



Av Anna Algotsson - 8 oktober 2011 21:15

Dagens runda blev till solariet o tillbaka :)

mamma o pappa passade love sålänge o elin såklart (bästa barnvakten ever)

   en timmas promenad då alltså om man hade mätt tillbaka också :)

rediga vi är..

visste dock inte att dom inte tog enkronor i solariet så vi hade bara pengar till 10 min var eller a mikael fick bara 8 minuters solning på sitt... för lite men skönt var det!

   vi köpte med kinamat o åt ihop alla 3 

   sötnos :D

   domma lånade vi igår och dom var inte soeciellt bra någon av dom faktiskt!

Av Anna Algotsson - 8 oktober 2011 14:28

Lördagsmums

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards