♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 28 augusti 2009 10:05

ja igår körde vi fest igen..David hade Förfest, det var nog ganska kulPratade ut me lite folk o sen blev det krogen, vi hade la kul men ja tyckte inte de va så rockigt.. Ja o linda blev BFF ;D Promenerade hem o åt lite kyckling sen sov eller "sov" de gick inge bra!!Nu på jobbet har ja druckit redbull o ätit glasstårta gott var de o pigg blev man!Ja vill bara lägga huvudet i en kudde o skrika o gapade för livet gÅr neråt igen!!!!Ja vill inte bo där ja bor, hästen ja har bytt till mej är pisshalt säkert klar för en insomningsspruta med min vanliga tur.. Jag har verkligen problem med ekonomin denna månaden p.g.a att en viss person inte fick ngn lön fast han jobbat heltid HELSJUKT är vad det är... Nu vill ja bara åka iväg ensam, själv alone o skaffa nytt jobb o nytt liv för ja vill inte vara kvar här :o trivs som fan men detta funkar inte! Ne nu ska ja kolla drömkåken me jobbet sjukt kul film :D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards