♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2009 11:48

ja fick sms av linda i morse att de skulle t varberg så nu drar ja med ner!!! Köör bara stekaaaa

Av Anna Algotsson - 8 augusti 2009 11:36

gårdagen var helt fantasktisk :))
Ja ber om ursäkt att jag var föööör full men ja va inte ensam :D
Jobbet gick fort o hästen var duktig o lat i den 1000 gradiga hettan..
Ja ringde zergej så han kom med min dricka sen bar det av hehe på sagavaklen var det nån jävla B match så vi söp o kollade på ngn timma sen drog vi till bergdalen istället o lirade brännboll o det var så sjukt knäppte att springa på tom mage o massa sprit hahaha frågan e ju hur man såg ut... Mitt lag vann :D
Ja fick för mej att ja skulle svalka killarna me mitt vatten så hällde ja på massa o på jacob som just kom hahaha de värsta va att han gav igen men han visste inte att de va hela min sprit han hällde ut på mej så de va la ingen höjdare han fick köra oss hem så vi kunde duscha o fixa för krogen.. Hela tjej gänget följde med till mej o d va kul pratade mkt känslor på fyllan o om min döda kompis som alltid kommer upp när ja druckit ett glas för mkt...anyway vi drog t harrys med taxi o hade skitkul Weooo ja o linda kysstes i mitten o killarna hoppade runt "för jag har social bidrag" sen gick man hem o sov hahaha pözzz





"



























Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards