♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 6 augusti 2009

sms

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2009 10:15

Jag älskar att få sms ifrån mina vänner, vad det än står så tycker jag att det visar att man bryr sig...

Av Anna Algotsson - 6 augusti 2009 10:05

jag vaknade otroligt trött o satte mig vid datorn o lagade stekta ägg o minimajs t frukost.. Frågan e ju vilken kombination det var haha men gott var det ;)Jag cycklade till jobbet med mp3:n i öronen o kände mej piggare! På jobbet fick jag la 4 sms ifrån olika personer som skrev hur nöjda de var med vädret :) detta gör mej glad är mina vänner på bra humör så är jag det med!Snart tänkte jag gå ut o sätta mig i solen en stund men nu sitter vi o lyssnar på knäppa personer som pratar i p3...I eftermiddag ska jag in till andrea o hälsa på henne på jobbet sedan till hanna, men allt kör ihop sig lite eftersom jag ska ta in hästarna också haha får la se vilken ordning allting blir i sen.. Senare ikväll kanske jag ska vara med ytterligare en kompis om jag orkar man brukar bli ganska trött av att sola,jobba,rida o sen bada men,men ingen utgång denna torsdagen iallafall :D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards