♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 13 augusti 2009 11:11

knäpp dag!!Vaknar upp mitt i världen knäppaste dröm...Va tydligen o upträdde med massa i kyrkan å sånt inte min grej riktigt men,men..Åkte o släppte ut hästena i sömnen då ja inte har utsläpp ännu ;) kostar ändå 800 i månaden så man sparar lite iallafal!På jobbet blev ja as deppiga kännde mig så jävla sårbar.. Pontus är så sjukt elak just nu, tyken o allmänt elaka komentarer o saker som gör ont i hjärtat på mej!Vidsa stunder vill man bara dra o vara me sig själv ett tag!det känns verkligen att alla ser om ja e deppiga varenda människa på jobbet har typ frågat vad det är, iofs så går la utan smink o i mjukiskläderbyxor varje gång det är ngt så det kanske inte är så konstigt! ja e Sååå trött idag känner mej tom, undra vad det är? :o känner inte för nått längre bara va ensam i en säng o sova......Nu ska vi strax gå o äta lite pasta me strimmlat kött hoppas det är gott idag för ja e as hungrig!Ja blir så trött på att alla ska höra av sig till mej när dom har de jobbigt, inte ovanligt.. Nu när allen o hans tjej gjort slut skriver han till mej o vill ses men inte en enda gång under tiden de va ihop har han ens saggt hej hur är det... Ja trodde inte på att de va slut så ja frågade henne, hon blev arg att han skrivit till mej osv o nu sitter ja mitt i allt me 2 arga personer som älskar varandra men inte kan hålla fingrarna i skinnet ja anser iaf inte att det är mitt fel!! ;D

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards