♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 14 augusti 2009 09:46

gÅrdagen slutade ju perfekt, ett ridpass som gick bra men hästen känns mkt ojämn (hoppas han växer!) sen åkte man hem o gjorde pankakor med massa vaniljglass o riesen till erterätt :) hehe satt vid datorn som vanligt o kollade på sjukt bra filmer. Skräckisen jag såg var den bästa jag har sett..

Den handlade om en familj som bestod utav en pappa en mamma o en dotter (brodern hade dött för ett år sedan) dom skulle besöka sitt semesterhus som låg mitt ute i ingenting ungefär o dottern lånade bilen för att hälsa på en gammal vän hon inte träffat på ett åR.. Kompisen jobbade i en affär i byn o plötsligt kom det in en mindreårig kille som ville köpa ciggen men det kunde inte tjejerna tillåta

Pojken erbjöd joints som tack o tjejerna följde med hem o rökte på.. Mitt i allt kul kom hans föräldrar hem som visade sig var mördare, dom kipnappade tjejerna o åkte iväg med bilen med tjejerna i, väl i bilen började alla bråka o tjejerna försöka fly o en krock uppstod... Tjejerna med slagna o den ena våldtagen som straff för rymningsförsöket! Bilden krashade ganska nära flickans försäldrars hus så dom började vandra dit o på vägen hände det endel kan man säga.. Alla dog förutom den fina stackars familjen..(y)

Måste ses!!



Nu sitter vi o lyssnar p3 på jobbet, jag bloggar på min underbara mobil som ja aldrig skulle klara mig utan o amir pusslar ett stort pussel :) vi skulle haft kalas på jobbet men en tant glömde tårtan, synd för ja va grymt sugen.. Hahaha idag får vi fläskfile med beaneasås riktig fredags mat jue :D hehe sen blir de nog bara film åsåntb de brukar göra på jobbet en fredag!





Ska man festa idag eller ska man ta det lugnt med en ostbricka, massa kräftor vin eller läsk en bra film o lite gotte till efterätt? Det e dagens gåta! Jag vill hitta ngn som kan rida o ta hand om min unghäst när jag inte kan/orkar men frågan e hur.. Mkt pinsamt att fråga eller annonsera om det tycker jag haha men ja orkar inte varje dag lixom det blir bara att man slarvar o det går ju inte med en unghäst hehe ngn som vill rida? Ja har en häst! :D































































































































































































Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards