♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 24 augusti 2009 12:25

haha vaknar upp av sjuka drömmar, livet är bra kompliserat ibland hörni ;)På jobbet blev de grötfrukost men fy vad hallonsylt o äpple skar sej de tog emot kan ja säga ;D hahahImorgon ska hanna o jullan utomlands bara sjukt avis nu måste ja säga....Jag kanske också drar snart någonstans..ett måste nästan för att få en solbränna i år och för att komma bort härifrån typ ;)Är det någon här i världen som kan förklara hur killar tänker? Ja pratade med en killkompis i en timma igår typ o ja fattar verkligen inte hur ni tänker ibland......kan ni aldrig bara vara lite på, rakt på sak.. Pang på rödbettan? lite dominans får de la vara så vi vet hur vi ska aggera tillbaks! När ni tycker om oss säg de, när ni vill vara me oss säg de, när ni tänker på oss skriv det osv våga ta för er vad har ni att förlora :)Denna måndagen vart soft alla är glada o pigga här på jobbet vilket är sjukt ovanligtPå måndagar! Va ska man göra idag? Orkar man ta en promenix t hästen?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards