♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 17 augusti 2009 12:19

ja fy Fanken vad trött jag var idag :o woow skulle kunnat sova hela dagen tror jag, ändå var gårdagen lugn på kvällen kollade la 4 filmer o åt typ :D dumdummare är faktiskt sjukt kul...Nu sitter man på jobbet igen då med min älskade mobil som fördriver tid på jobbet! As bra.. Jag funderar på om man ska orka me hästen idag eller inte, de får vi se hemma är det så himla drygt ändå ju! Tiden går sakta just nu eftersom ja vet att ja inte får lön förrän nästa månad ;( buhu.. Inget kul ja som vill ha såå mkt saker just Nu... Skulle kanske vara bra att ta de lite lugnt me festandet osv :D Idag på jobbet var det sjukt vidrig mat dillstuvad potatis o lunchkorv euuuhhhhDränkte korven i senap o höll andan o potatisen fick ligga som den låg... :)Ja är sugen på att börja träna igen men orkar aldrig haha först jobb sen häst o sen.. Träna nja njee tror de blir för mkt men vill gärna komma i form o bli sådär pigg o fräsh igen!Lindvall olle o dom har fått för sig att börja på friskis men jag har kort på studio-aktiv o onyx... får la träna själv som vanligt eftersom pontus ska me grabbarna på de gymmet han förrut hatade bara för att dom andra ska vara där *svettis* haha jag har ju ändå endel o träna för på mitt gym..:p snälla o snygga människor tralalala

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards