♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Anna Algotsson - 3 augusti 2009 11:14

ja helgen har varit underbar den avslutades med ett härligt ridpass på min nya häst då jag fick hjälp utav lisbeth o lånat hennes sadel... Det kändes mkt bättre med en bra sadel då hästen är värd sjukt mkt pengar!
Vi träffade alla killar vid sagavallen, dom lirade boll o ja kollade på o var lite bollkalle haha.. :p

Idag började jobbet, jag är tokförkyld o vävker mig själv av en rethosta hela tiden Fya nanna då... De gick bra att börja jobba! Jag sitter o har lite ångest över alla räkningar som jag har just nu... Helt sinness att räkningarna t min häst för 10 tusen men det är värt det vissa stunder både för träningsskull o för att det är en hobby o komma bort ifrån vardagen ;)
Nu finns det 3 datorer hemma o massa annan skit som gör mej gaalen det ser stökigt ut o då ska vi inte snacka om min garderob hahaha häromdagen köpte ja nya kläder för att ja inte orkade öppna garderoben typ då är man lat!! Hahaha

Nu står min häst i spöregn utan täcke.. Kul? Neee.. Me ja ska no hitta ngn som kan ta in honom lilla wilhard..
Nu ska vi gå o äta fisk eller korvstroganoff va ska man ta?!
























Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards