♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 13:15

Jag skulle kunnat somna stående idag, lovar! Helt sick.. Pratar ut mycket här på jobbet med alla erfarna kollegor.. Lite vägledning tack! Det är väldigt mycket att ta in eftersom man är en ovetande liten tjej! Satsar man inte kan man inte vinna men förlorar man något kan de vara för alltid! Jag funderar i endel banor som an vara grymmt svåra o jobbiga ett tag men kan bli super sen!

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 07:11

  

känns som att jag har en sån här på min axel o en ängel på den andra.. Livet är en dans på rosor, en dans med svåra steg o väldigt svåra val! Jag tycker iaf att ja e duktig som går upp runt 6 o kör för att inte skålka jobbet hihi

Av Anna Algotsson - 13 december 2010 19:51

Livet förändras

När du vaknar på morgonen

kan du välja mellan att göra

som du gjorde igår

eller så kan du testa något nytt!

 

Av Anna Algotsson - 13 december 2010 18:54

fasen va kul det är att ha en kille utan tidsuppfattning

blir så jävla ledssen när han aldrig kan hålla tiderna..

ja skyndade mig att köpa värmeljus o handla så ja kunde göra god mat åt honom

tvättade o la in filmer vi kunde se till maten..

Klockan sex skulle han komma o maten va klar..

nu är klockan 7 o han har inte kommit hem än!

  fan va gott de ser ut när de stått framme en timma

Av Anna Algotsson - 13 december 2010 17:27

Av Anna Algotsson - 13 december 2010 17:12

Vi hade lucia tåg på jobbet idag så jag var tärna haha

allting blev kaos men det var nog ingen som märkte   

 

ne nu ska ja tvätta lite kläder o förbederra kvällsmaten

 

Av Anna Algotsson - 13 december 2010 16:51

Men seriöst vad e detta för dag?

Massa snack om självmordsbombarn, alla är dö-trötta

de va lååångsamt att jobba

magen värker nu för att ja va "tvungen att stressa till cooop"

haha ja e så dum , har alltid så brottom me allt

kom på att vi kanske inte hade ngn go dricka o värmeljus

slutade me att ja handlade endel mer haha

cindy fick ett gotte BEN

  -ge mej den mamma   Hon är verkligen våran lilla bebis..

Mikael köpte henne till mej när jag var ledsen o saknade Molly 

Jag sa att ja kunde vänta lite men mikael ville inte se mej ledsen  

han var ju van att bo med hund så tror att han var sugen han med!

Vi kollade ju på så månmga tussar, luddbollar med fastnade för henne ett plus var att hon bodde så nära med ju..  

        Dom gosar!

Av Anna Algotsson - 12 december 2010 22:11

 

jag babade nyss o prövade en mask ifrån HM

den luuktade så gott

chcklad.. MUMS snacka om att öppna varenda por..   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards