♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Algotsson - 22 december 2010 21:38

här kollas det på tv o packas i mellan haha

fasen ja har packat bort alla sommriga kläder när ja va höstdepp!

vart e alla fina klänningar?

tur att ja köp 3 nya fina tunikor o ha i utlandet..

  en söt flickig klänning..

men vad ska man ha för skor? alla behöver klackas om så de får bli lågskor.. boring?

Av Anna Algotsson - 22 december 2010 21:32

hhihi ja tror att jag är hemmakär...

första julen borta på 22 år som sagt o jag kommer sakna min familj

jag gillar inte direkt att ändra på traditioner..

julfrukost hos mamma med ost,skinka,julmust o gott bröd

massa tända ljus,julkalenderns sista del o fixa oss

sen äta gott och byta klappar!

undra hur det är i egypten?

det var iallafall mest lägliga tillfället att ta ledigt o få lite färg!

  ja o mina tjejer i tukiet

Av Anna Algotsson - 22 december 2010 20:31

Så kan det gå när inte haspen är på..  

 

Jag tror att jag är gravid?

Din första resa börjar nu får se om du överever den!

Hört så mycket nu om missfall osv osv men vi får se hur detta ser ut när jag kommer hem ifrån egypten.. då blire läkarN dirr!


Av Anna Algotsson - 22 december 2010 10:20

god morgon Alla söta fina underbara..

Fattar ni att ja är så nervös..

5 drar vi mot landvetter mot egypten håll tummarna för att vi slipper

snöstormo hemska bakterier!

Kommer sakna min familj under julen men dom finns ju sen ellehur?

Underbart ska det bli iallafall..

Fick julklapp av jobbet idag med gott glögg-te pröva!

Av Anna Algotsson - 22 december 2010 00:24

weiii nu äre bara o packa o dra!

23e december bär det av mot egypten

All inkl-hilton weooo

GOD JUL på mej själv!

     

Hoppas det blir bra!

Av Anna Algotsson - 21 december 2010 23:45

Himlen måste sakna en ängel för en finns här hos mig..

 

Av Anna Algotsson - 21 december 2010 23:39

Jag sitter o kollar resor..

antingen blire 23e eller 24e!

det ska bli skönt n ändå konstigt

första julen borta på 22 år!

jag är så fruktansvärt hemmakär därför ja aldrig flyttat iväg eller sånt

ja äskar att vara nära min familj o soppas ostabilt vi haft de vet man inte hur länge man får behålla alla  

Nu ska jag ner o tvätta klart det sista underkläderna till resan.. skojj

   

jag i sommras.. saknar det!

Av Anna Algotsson - 21 december 2010 23:33

  jag är lite dålig på att blogga men har endel just nu!

det är inte bara ej själv att tänka på!

jag jobbade köpte julklappar till familjen sen åkte hem o käkade pizza  

 

jag har kollat klart på:  nu fasen va bra!

vad ska ni ge bort i julklapp?

jag ska ge mamma emma o elin samma iallafall mer skriver ja inte!

  bror jag o storasyrran

  vill ngn ge mej ett nytt puder? det är slut o dyrt!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards