♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 23:54

Julstäda?

var på coop innan o köpte lite städskit för att julstäda..

det måste an, speciellt om man ska åka iväg så det är snyggt när man kommer hem?

   

visst är ja snygg... NOOT!

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 23:18

funderade på en ny profilbild  till facebook?

ha ha

  

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 23:14

jag ser ut att vara en snäll o söt hund..

men igenligen e jag ganska aggresiv ;)

det bästa jag vet är mat..

        

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 22:59

Julen är här

och lyser frid på jorden

glädjen är stor

i ett barns klara ögon bor den   

  Myspys.. nu ska jag bli snäll   vi e tomtens renar.. HEJ HEJ!

man måste tända ljus o dricka pepsi max o julmust på vinterN  

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 17:54

Åh va skötn aj la mej efte städningen o somnade om o vaknade vid 3

fattar ni huuuur skönt det var

sen skulle jag kunnat ligga där heeela dagen!

Middag idag blev SpicenRice perfekt när man varit ute o härjat jue!

Är inte söndag en typiskt städdag.. undra varför man sarar de till helgerna när man ska vara LEDIG och så..

snyggt hårm ge mej?

  

exakt ett år sen nu, du you know e?  

    

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 11:18

Hej hopp

Jag vaknade runt 10 idag SKÖNT

plockade lite i lägenheten o bleeev vrålhungrig,

 kändes som magen skulle äta upp en  typ

var la efter allt dansande igår..

åt en god paj med massa brocoli i det behövde jag, kyckling o brocoli  

     

Kom och tänka på gårdagen lite

vad var det med alla killar?

dom drog i en o trodde att dom ägde oss?

EN kille som hanna känner var utanför torget igår, där jag skulle möta henne

Jag frågade hono om han sett hanna

han sa att han kunde gå in o visa vart hon satt så ja in i skule hänga av mej

Han började tjata om att han skulle ha sina vantar i min jacka när man hängde in

NEJ sa jag, dom får du ha själv

det var ändå fullt i garderoben så man fick hålla i jackan men han envisades ändå...


jag kan lägga din jacka i min bil, föreslog han med?

va e detta tänkte jag, sen när ja stod o pratade med en annan kille va han som att han var sotis o drog i mig o frågade o ja skulle ha en drin.. idiot?


På harrys var alla killar sååå på dom bara drog i en o taffsa o var sååå äckliga!

Skönt att vara hemma ensam iallafall..

xoxo


Av Anna Algotsson - 19 december 2010 02:24

någon som vill äta frukost med mej imorn?

chockladtomte?

  

Av Anna Algotsson - 19 december 2010 02:20

Kom just hem ifrån en rolig kväll ute..

stack på förfest hos Nikke o hade kul sen till stan

vi var verkligen överallt!

Kul att träffa ALLA!

    

vilka skor ska man ha idag för att inte ramla?

dom bruna syns ju nästan inte på bilden wihiii

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards