♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Anna Algotsson - 2 december 2010 21:11

efter jobbet gick ja ner till stan

sen kom pappa o skulle hämta mig men ja fick la köra hem mig själv

Lat gubben hihi ne pappa behöver lugna ner sig efter allla operationer..

ja kom hem o lagade sååå god köttfärsås första gången ja använde fond MUMS..

  mörkt är mys ellehur..   mmm men fullkornspasta ser så vidrigt ut på bild?

ja drack årets föörsta julmust med o en pepparkaka   bjöd dom på

 

Av Anna Algotsson - 2 december 2010 21:09

Jag är sååå glad!

min hund ser ut som en normal hund igen!

operationen har gått så bra..

några dagar till med krage o ögondroppar sen jädrar  

      hon var glad att se mikael idag hihi

Av Anna Algotsson - 2 december 2010 09:14

hej hopp

idag fick jag sovmorgon  

fatta att det är LJUST ute.. wihoooo

det brukar vara bäcksvart när jag går ju!

ska bli mysit idag, Borås lucis kommer och sånt sen äre lunch, vila, plugga

efter de ska vi cyckla lite sen slutar jag!

börjar dagen med pepsi riskakor o keso

  hur börjar ni er dag?

havregrynsgröt är ju så bra men det är fööör mättande att äta såhär sent ju!

vad ska jag hitta på idag då?

får la printa lite teori igen då?


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards