♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 december 2010

ne

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 22:18

ne om man ska lägga sig i sängen o kolla 2 1/2...

  fin suddig bild ja fick till innan va haha

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 21:25


Hej hopp

idag har varit en låång o seg dag

plus att den var väldigt kall

Jag jobbade på ett mycket segt jobb idag! buhhuuu

Jag satt o funderade på att göra något kul med mitt tråkiga hår haha

reedan trött på det!

vad ska jag göra isånnafall?

        något sånt efter utlandet eller?

vet ni att jag kanske inte får sola o färga håret mer buhuu

jag har inte solat ordentligt på as länge så kanske får slänga på dove inatt

Idag har jag varit i stan o lekt på datorn i stan..

träffade mamma o pappa lite o vi pratade igenom livet lite MYSIT

Mamma o Pappa ni är bäst!

jag ska ner till stan imorn igen sedan kanske jag ska till farmor..

mikael köpte med sig thaimat så hanna ingen thai på fredag hähä

vi myste lite o nu sover han!

jag ska leta efter något att kolla på   

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 13:15

Jag skulle kunnat somna stående idag, lovar! Helt sick.. Pratar ut mycket här på jobbet med alla erfarna kollegor.. Lite vägledning tack! Det är väldigt mycket att ta in eftersom man är en ovetande liten tjej! Satsar man inte kan man inte vinna men förlorar man något kan de vara för alltid! Jag funderar i endel banor som an vara grymmt svåra o jobbiga ett tag men kan bli super sen!

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 07:11

  

känns som att jag har en sån här på min axel o en ängel på den andra.. Livet är en dans på rosor, en dans med svåra steg o väldigt svåra val! Jag tycker iaf att ja e duktig som går upp runt 6 o kör för att inte skålka jobbet hihi

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards