♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Algotsson - 8 december 2010 09:26

god morgon.. Detta var en bra morgon med lite smärta en trött anna på bra humör! Mysit att eliinor har sin söta lilla son på jobbet o att mikael skriver massa söta sms när man mår lite knäppt.. Orolig känsla i magen, kan de vara blindtarmen? Försökt få i mig lite näringsrik frukost idag iallafall gottgott! Idag vet ja inte vad jag ska göra riktigt får se vad man orkar med, robin o linda vill cs men får se hiho

 
Av Anna Algotsson - 7 december 2010 22:28

Mat med järn i:

 

Av Anna Algotsson - 7 december 2010 22:21

det var skönt att få några visa ord ifrån Anki innan

Tack gumman..  

Nu är jag ledsen, rädd o vill stå i cenitrum

de får jag aldrig göra nu för tiden!

jag skulle behöva det, possetiv energi.. possetiva kommentarer!

behöver något som gör mig glad..

Inte allt vanligt skit "har du silikon" NEJ de har ja inte bra bh har ja thats it!

imorn ska jag kolla upp varför jag mår sådär.. blodtrycket var normalt o järn äter jag nu i form utav FOLSYRA

 

Av Anna Algotsson - 7 december 2010 20:43

Åh mysit o köpa hem mat o kolla på lite tv..

gött o slippa göra något ellehur?

     

Av Anna Algotsson - 7 december 2010 18:32

nu ska ja o mikael sola.. MYS!

  

Av Anna Algotsson - 7 december 2010 07:12

god morgon alla alla..

Detta har varit en hemsk osömnlös natt på soffan!

Mycket funderingar just nu..

Jag är livrädd, har en smärta som är obeskrivlig både psykiskt o fysiskt!

Vill mest bara sätte mig ner o gråta,somna vakna o allt ska vara bra!

Att gå ovetande är en hemsk känsla..

Hade ja inte varit ute i helgen o hade man fått en liiten bit mer kärlek hade livet kännts toppen men nu är det bara en ovishet som gör mig rädd..

Hoppas ja hinner med apoteket snart för min järnbrist är inte de minsta kul nu! Köra jobba sen får man se om man dött än...

Av Anna Algotsson - 6 december 2010 14:15

Jag kollar på   Riktigt grymmt att få se natur-katastrofer på så nära håll..

 

Av Anna Algotsson - 6 december 2010 14:07

Åh neeej

Jag är

   

Jag har inte tid o råd med dethär..

När ja gick upp så var det som att gå i en fäja som gungade SÖNDER!

jag mår så himla illa o det känns som en migrän där allting snurrar..

det sjuka är att vi pratade om det igår "skönt att man inte har migrän"

Nu får det sluta detta får vara sista dagen ja e sjuk, okej?

hunden bet sönder min laddare.. TACK ja som har så bra batteri!

denna dagen denna sorgen typ!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards