♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Algotsson - 17 december 2010 20:41

Okej ja överdrev kanske lite i förgående inlägg..

ja vet inte vad jag vill me någonting nu

vil bara ha en väg som lyser som man kan välja så man vet om det är rättt...

+  

love the food?

  kolla va ledsen ja  eser död ut på bilden nedanför om ja dör ska ja spöka för er!  

Av Anna Algotsson - 17 december 2010 19:49

Det blir en vit helg eller inte ikväll skare supas!

blir lite olika ställen..

ja e såå hungrig men de blir ingen mat när inte mikael är hemma

lagar inte at till mej själv precis så rejäl fylla lär de ju bli!


Av Anna Algotsson - 16 december 2010 20:29

Idag har vi som sagt varit på stan halva dagen

lyckades shoppa lite snyggt med..

en bikini/bh att ha under genomskinliga kläder.. skitsnygg enligt mej

     klänning/tunika     halsband..

köpte även lite trosor o en nässesär att ha med på resan!

 

blääää för att köra i denna snön haha

vi lagade lite god mat o myste till tv:n

  Nudlar stekta i  purjolök och kycklingspett   bröd med tsatsiki..

mys

Av Anna Algotsson - 16 december 2010 12:27

Denna dagen började inte inte inte bra..

Skitväder,sömnlös o massa förseningar men ja vaknade jämte min fina kille o min underbara hund så ja e glad ändå!

Vi har gått på stan o ätit lunch på brasseriet..

Vi ska gå här liite till sen tillbaks till jobbet! Sen ska ja ner till stan igen.. Crap va tråkigt!

Av Anna Algotsson - 15 december 2010 18:02

om ja inte bloggar på ett tag är det för att min hund har bitit sönder min laddare!

idiooooooooooot!

Av Anna Algotsson - 15 december 2010 17:30

Daaamn va ja mår...

mår så fruktansvärt illa o har en spränghuvudvärk på g..

inte alls okej!

idag blire flöta o kolla tv bara

imorn ska ja upp tidigt såg ja nu, KUL?

sen ska vi va i stan o mysa med jobbet!

 

ne

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 22:18

ne om man ska lägga sig i sängen o kolla 2 1/2...

  fin suddig bild ja fick till innan va haha

Av Anna Algotsson - 14 december 2010 21:25


Hej hopp

idag har varit en låång o seg dag

plus att den var väldigt kall

Jag jobbade på ett mycket segt jobb idag! buhhuuu

Jag satt o funderade på att göra något kul med mitt tråkiga hår haha

reedan trött på det!

vad ska jag göra isånnafall?

        något sånt efter utlandet eller?

vet ni att jag kanske inte får sola o färga håret mer buhuu

jag har inte solat ordentligt på as länge så kanske får slänga på dove inatt

Idag har jag varit i stan o lekt på datorn i stan..

träffade mamma o pappa lite o vi pratade igenom livet lite MYSIT

Mamma o Pappa ni är bäst!

jag ska ner till stan imorn igen sedan kanske jag ska till farmor..

mikael köpte med sig thaimat så hanna ingen thai på fredag hähä

vi myste lite o nu sover han!

jag ska leta efter något att kolla på   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards