♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna Algotsson - 24 januari 2010 15:52

 sovrummet  

venus breeze

denna rakhyveln var ju sjukt bra   

inbyggt raklödder/tvål eller vad det är..

känns inte att man rakar sig o den får med vart enda litet hårt strå KÖPKÖPKÖP!


Seg söndag idag ju..

skulle gärna spenderat heeela dagen i sängen men ja har för mkt spring i benen för det idag.. fick ett städryck innan o nu sitter man här me burken o skriver  kanske man skulle ta tummen ur röven o handla, åka till mamma sen leka med andrea som jag hade bestämt? hoppas hon ringer snart...

Av Anna Algotsson - 24 januari 2010 00:49

hej alla onyktra

nu sitter jag o letar hund

är så sjukt sugen på att ha en lurvig gosis här hemma nununu!

frågan e om man verkligen ska köpa d?

har ja tid?

aja vill iaf ha en :D


igår vare fest här för hela slanten efter jobbet..

alexandra kom först å vi pratade ca 2h innan alla andra kom  


det blev la rebecka, erica,oggy,olle,danung, rask o jimmy av mina vänner

den kom jesper johan o richard med o festade lite

det var helt okej men spårade lite


sjuka var att vi gick upp vid 10 o var pigga..

åkte till knalleland o gick hem? hahaha aja kul vare

jag var på snabba cash på bio med micke idag, den var okej men inte så bra ändå? eller?

festen slutade la vid 6!

Av Anna Algotsson - 21 januari 2010 11:14

LÅGA BYXOR!

 Varför är inte alla byxor såhär?

Låga i midjan fastän perfekt tum, längd o allt..

Det e svårt me jeans tycker jag!

Man vill ha tajta låga jeans som är sköna o inte trycker på fläsket vid höfterna! Det enda ja verkligen skulle vilja ha bort på min kropp är höftfläsket o fläsket på innerlåren..

Får la se om ja kan få bort de igen? Lyckades ju förra året...  

 
Av Anna Algotsson - 20 januari 2010 17:03

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar..

det har gått ganska fort ju

spinningen igår var störtskön, var helt genomtrött efteråt

vi lagade kycklingkebeb o myste efteråt  


Jag träffade tobbe på gymmet o vi kom fram till att kanske börja boxas på tisdagar nu när cosse flyttat till sthlm..


Idag ska jag bara ut o gå lite sen vila tror jag

är så himla trött o tråkig idag ju!

ge mej ork!

på fredag blir det götet o fira min äldsta syster GRATTIS!



  Micke o hans fina tröja, älskar dom! har alltid gillat rand o stickat!

det bästa är att han har 2 st   säg vad han inte har...   Detta är jag sugen på nu.. ett varmt skummbad me ngn go olja    

Ser ut som spya men det är min frukost, havregrynsgröt. mosad banan o lite hallon.. mättande, nyttigt o upppiggande   

Av Anna Algotsson - 19 januari 2010 17:30

Nyttigt o gott


Kesoplättar


2ägg

1 liten burk keso
3msk dinkelmjöl
lite salt


Fajitas

Kyckling

fullkorns tortilla

kryddpåse

sallad (vad du vill)

vitlöks cremefraige o blanda me krydda o sötsursås= god kebabsås

 

 

Smoothie

youghurt, banan, bär+lite vanlijsocker


Chliconcarne


500g blandfärs

1 gul lök

½gul paprika

½ röd paprika

I burk kidneybönor

1 burk vita bönor i tomatsås. (Kolla efter osötad!)


Jag smaksätter den med kalvfond, köttfärskrydda, soja, chili, cayenne, sambal oelek, svartpeppar, och vitlök  



Lax

in i ugnen me lite salt, peppar

fullkornsris

creme bonjour sås m örter


Hamburgare

köttfärs

soltorkadetomater

ägg

feta ost

kryddor

gegga ihop ing .till börjare stek o servera i något nyttigt grovt bröd med din favvo dressing.. mkt mättande!






Av Anna Algotsson - 18 januari 2010 23:04

    

Fan vilken go dag (gilla)   

Jobbet gick jättefort för ja skaffade mej lite exta o göra idag..

Gick förbi coop på vägen hem sen vare dags för garderobsrensning

shit va kläder ja har? mkt fult me dock..

bara å slänga ut skiten ;)


nu finns det en tom garderob som väntar på att ngn ska fylla upp den  

Jag lade mej faktiskt ngn kvar o vilade innan det var dags att gå ner till bodypumpen, på gymmet sprang man i ngn kvart sen vare dags o låta mjölksyran flöda.. fifanken va härlig den nya pumpen e... Svider i hela kroppen


tycker musiken va grymm med





När jag gick hem så hällde ja upp ett skummbad gjorde mask i ansiktet o håret o lyssnade musik me tända ljus o drack en smoothie ja mixat ihop me massa jordgubbar jummijammii...



Nu fick ja visst ngt internet som va as snabbt?

TACK GRANNE?

hmm mitt mobila e kass o sitter inte ens i å detta bara flyter på?

aja tack du som en låter mej surfa på ditt bredband  

idag ska jag nana tidigt så jag orkar med morgondagens jobb,spinning o mys

saknar molly.... :/  

<3

Av Anna Algotsson - 18 januari 2010 12:40

Jag & mina älsklingar<3

vi hade bra kul i helgen ändå! Nu e ja sugen på att umgås me massa vänner..

Får la ta tag i det ngn dag :D

nu är man på jobbet som vanligt det går fort idag så snart ska jag hem sen blir det bodypump kulkul ikväll ska ja rensa slänga kläder o bara chilla med mej själv, ska bli underbart! Hörs sen

 
Av Anna Algotsson - 17 januari 2010 13:35

     denhär är skitbra att ta i fuktigt hår eller torrt hår för att fixera topparna som är slitna utan att göra det flötigt/tunga ner håret..

Alla vi på jobbet kör med den  


nu sitter ja o lossasmixar i detta programmet, det e svinkul!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards