♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna Algotsson - 11 januari 2010 09:50

Härlig helg, i fredags var det ganska lugnt. . .


Jag var med micke o lagade mat o fixade lite i lägenheten sen blev det långpromenad, på lördagen var det bara att masa sig upp tidigt för en shoppingrunda!  


 Det blev mio, jysk,sängjätten och em :D

Jag fick med mig ett fint köksbord i svart o 4 vita-stolar o ett ankvin plus att micke körde hem den fina tv-bänken som han hade gjort!

Den blev så himla snygg va TACK!

 Vi byggde ihop allting tillsammans sen var vi helt paj o gjorde lite lövbiff. . . Man fick lite brottom iom att vi bestämt att vi skulle gå ut senare!

Full blev man, för full t.o.m shit :(

ramlade ngnstans o slog i bakhuvudet haha

nu får man lida pin för det men kul var det!   

Söndagen blev bara slappa, mickes mamma kom me läsk o pizza hon är underbar! Sen slappade vi o bara va heladagen..

Nu är det jobb igen o ikväll blir det bodypump tjohej!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards