♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Anna Algotsson - 24 januari 2010 18:12

  • Sommar med alla underbara
  • MOLLY
  • utlandsresor
  • värme
  • Alicia      

Av Anna Algotsson - 24 januari 2010 15:52

 sovrummet  

venus breeze

denna rakhyveln var ju sjukt bra   

inbyggt raklödder/tvål eller vad det är..

känns inte att man rakar sig o den får med vart enda litet hårt strå KÖPKÖPKÖP!


Seg söndag idag ju..

skulle gärna spenderat heeela dagen i sängen men ja har för mkt spring i benen för det idag.. fick ett städryck innan o nu sitter man här me burken o skriver  kanske man skulle ta tummen ur röven o handla, åka till mamma sen leka med andrea som jag hade bestämt? hoppas hon ringer snart...

Av Anna Algotsson - 24 januari 2010 00:49

hej alla onyktra

nu sitter jag o letar hund

är så sjukt sugen på att ha en lurvig gosis här hemma nununu!

frågan e om man verkligen ska köpa d?

har ja tid?

aja vill iaf ha en :D


igår vare fest här för hela slanten efter jobbet..

alexandra kom först å vi pratade ca 2h innan alla andra kom  


det blev la rebecka, erica,oggy,olle,danung, rask o jimmy av mina vänner

den kom jesper johan o richard med o festade lite

det var helt okej men spårade lite


sjuka var att vi gick upp vid 10 o var pigga..

åkte till knalleland o gick hem? hahaha aja kul vare

jag var på snabba cash på bio med micke idag, den var okej men inte så bra ändå? eller?

festen slutade la vid 6!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards