♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Anna Algotsson - 25 januari 2010 20:27

 

LITE tufft att masa sig till jobbet idag?

var uppe till 4-5 sen låg o kollade på klockan o undrade ifall man skulle sjukanmäla sig... var helt sönder!


Dagen gick iofs väldigt fort idag för att jag slutade 14.40 idag  

Jag träffade min lilla Andrea och gick runt o fixade lite i stan..


NU HAR JAG  ÄNTLIGEN FLATRATE finnaly!

Vi shoppade loss och tog en fika..

Jag gick loss på rosa?

läppglans,nagelack,tröja o skor i rosa?

snacka om fel vecka för att förstp sig själv...

jag fick för mig att det passade väldigt bra med rosa till brunetter

hittade äntligen mina skinnvantar med  (svampen i mario som utfyllnad) ;)

va sugen jag blev på att spela det nu btw..


Efter det gick jag till netonnet o skaffade mig ett usb minne

billigt: 8 GB för 220:-

Jag o micke solade lite grann på solariet vid druvefors sen stack hem o lagade mat, vad annorlunda det är med lammfärs mot vanlig gris/ko?

Ne om man ska tömma datan på skit o ta en lååång promenad?

   cool klocka jag hittade på Åhlens, funderar på att ha på den svarta väggen sen..  

längtar ja till sommarn tro?



Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards