♥Anna Algotsson♥

Direktlänk till inlägg 1 november 2009

helgen är slut IGEN

Av Anna Algotsson - 1 november 2009 20:04

  danung-Hulken ,så jävla bra!   förfestgänget<3  anna & linda, sjuksyster o nörd

(linda va en riktigt snygg nörd<3)


 tiden går grymt fort nu men det är inte kilit :D

igår vara en bra dag..

man vaknade upp lite sleten o halvbakis o tog in hästarna

wille ser mycket bättre ut nu men är fortfarande slö

begav mej mot mor o far för att försöka lista ut något att vara på haloween

det blev en sjuksköterska eftersom jag fått för mej att jag varit det på fyllan innan hahaha

pappas idé<3 det blev la rätt bara även om jag var tråkigast klädd av allihopa ;)

vi hade förfest här med nära o käraCool

alla delade på taxin till hestrastugan o där var det tipspromenad o maskeradfest o erika fyllde år

ingen av oss viste om det så det var lite skämmit tyckte jag :$


festen var helt okej, lagom med folk men draget började nästan när man skulle dra det var synd...

jag blev lite snefull o fick svårt att slappna av o släppa loss men vem kan det när man har en vakt jämte hela kvällen

vi tog taxi hem o SOV


idag har man slöööat hela dagen o vart lite o kollat till hästen oså

jag var ute me molly o träffade tine o hennes nya kille niklas dom e sååååå kära ALL LYCKA TILL DOM<3

 

hanna, jag vet att jag inte är en rättvis kompis men jag väljer tyvärr inte själv vad jag ska göra längre

jag o linda var påväg till din fest klockan 7-8 med inslagna presenter o allting MEN alla tjatade o tjatade att vi skulle åka allihopa o jag orkar verkligen inte tjaffsa, speciellt inte med alkohol inblandat även ifall det blir så varje gång ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Algotsson - 14 april 2013 14:02

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:1460344200 " ...

Av Anna Algotsson - 17 juli 2012 13:51

Ska man blogga här tro

Av Anna Algotsson - 1 januari 2012 22:11

http://www.nattstad.se/Lillanna        

FEL

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 18:18

Nej jag menade AnnaAlgotssoon   http://annaalgootsson.blogg.se/ ...

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 10:35

Hellu.. Jag älskar att blogga men kommer pröva annaalgotsson.blogg.se nu ett tag för där finns ju en app att blogga ifrån! fler inlägg ;) ...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards