♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Anna Algotsson - 15 november 2009 15:34

      uh


sikken dag igår va haha..

när ja kom hem fixade ja bland kläder o drack vin o snacka me pappsen

jag fixade mej o duscha sen drog på förfest me linda de va mysit :)

hoppas vi e vänner 4 alltid hon säger va hon tycker

vi gick till stan odet blev harrys ^^

fanken va kul de va först tills mitt x morsas kompis kom o tryckte ner mitt humör..

jag e tydligen tjock o borde banta hörde jag idag me?

efter krogen blev de en lång konstig promenad o massa snack

skönt att somna hos ngn som bryr sig om en!


julia kom överlycklig o skrek att mitt x hade vart me min tjejkompis haha o ja e elak?

hoppas han hade mysit det e han värd.... hahaha

i morse låg ja å skämdes me världen jävla värk i rumpen så kom ja på att ja ramlade ju igår haha

så jävla halt va sjukt kul!

mamma hämtade mej o nu sitter ja här o grubblar över gårdagens bravaderOskyldig

livet e la bra härligt ändå så bara de fixar sej me lägenheten nu osv

ikväll kan de bli film-mys om man orkar de!


planerna för veckan

  • jobba
  • träna
  • kolla en av skräckisarna som ja glömt av att göra ^^
  • mysa med min lilla häst ngn dag
  • dricka vin o prata ut ngn dag till (y)

nu ska jag ner o lägga mej i badet o göra en ansiktsmask sen blire nog film me david puusss

kanske åka till götet på kul med

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards