♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Anna Algotsson - 10 november 2009 21:09

   haha efter jobbet gick jag hem över coop backen herreguud va halt det var

geggamojja o löv är inge bra o gå i med uggs i 90 graders backe? ;)


Väl hemma myste jag med familjen..

jag städade ur bilen, tvättade o sen lagade muffins

ja mamma pappa richard o elin fikade lite o pratade skit

pappa berättade hur rocky pissat honom i huvudet när han sov hahahhaa fääässsshhhttt

fick lära mej en sak.. man ska lägga in geggamojjan i muffinsen efteråt ;) (vanliljsåsen)


jag gick ut 1,5 h med rocky, mammas o deras mongolida hundvalp

han va helknäpp o attakerade folk Skäms

gav bort lite muffis till en vän o gick hem

nu har jag lagat fläskfilegryta o mos *gottgott*

bra recept ja fick utav mamma, detta kommer användas mer kan ja säga

vi har köpt 12 nya skräckisarså det är bara att välja

jag ska nog slänga på några avsnitt desperate housevives o ringa en vän nu

Av Anna Algotsson - 10 november 2009 13:37

Aldrig har jag känt så här

Aldrig har tvivlat på vem jag är

Aldrig har jag ångrat någonting

Men nu ångrar jag allt jag önskade mej!


Jag har lite alternativ utav boende/sovplats nu Asså, mamma,friggen,emmas vän, ankis lägenhet, andrea o mitt gammla såklartinte lätt, man vill ju vara så nära jobbet som möjligt ;)


 Igår laddade ja ner lite film som jag kan ta med o kolla på så kvällarna går fort!

Idag blir de tvätta lite kläder ja tagit med till mamma o sen kanske gymma imorn ja inte ska kolla film me ngn o softa lite :D

Allt i mitt liv känns precis som förra hösten nu nästan exakt, konstigt halvskönt ledsamt o oroväckande!

Jag har iaf ett jobb o en fin häst som är på bättringsvägen ;) hehe Skulle behöva mysa lite med mina vänner nu tror jag, vad ska man hitta på??


Behöver åka bort..Pappa erbjöd mej pengar att låna sålänge men vem fan ska stå ut me mej när ja inte ens känner mej själv just nu?

Fjället eller värmen väntas iaf så snart ja orkar ;)det är inte lätt när det är svårt....

Jag sätter mej i alla kniviga sitsar själv, på jobbet säger dom att mitt liv är som en film o att det är händelserikt men frågan e om det är en knäpp komedi, skräckis, eller är det kanske ett romantisk dama?

Hoppas...


Om du tvivlar för en stund

Så finns jag alltid här

Tills det sista andetaget

När jag tvekar kan jag få styrkan ifrån dej

Men visa då vad jag betyder för dej!

Haha detta påminner om en viss tabbe ja gjorde i fredags, sjukt mysiga hahaha





Av Anna Algotsson - 10 november 2009 08:39

  

målarrummet på jobbet ;)


ibland är livet rädd märkligt

Man tror man känner en människa som visar sej vara en helt annan ;)

snacka om blandade känslor nu,. Men mest iskall, sviken o arg tror jag!

tycker inte om att ljuga o människor som ljuger!

Det får mej att koka o behöva ljuga såhär o att en viss ljuger för mej heelatiden!

Några tips som får en på bättre humör?!

Just nu på jobbet känns allt ganska tungt, jag är lite väl trött för att vara här och känner att jag bara får till ett fejksmile...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards