♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Anna Algotsson - 13 november 2009 12:48

mina älsklingsdjur

Av Anna Algotsson - 13 november 2009 12:43

Jobba sent på en fredag? Vad är det för liv haha? Ja trodde att jag slutade 3 så att jag o hanna kunde träna o att jag o andrea kunde gå ut o käka o att man sen kunde fixa sej för en utgång men får la se hur det blir.. Lite sugen på att ta de lugnt, dricka lite vin o antingen umgås me en viss person.. Eller kanske ngn som behöver prata ut? :) just nu ligger vi på jobbet o slöar efter middagen... vi ska bada sen som sagt o jag har inga kläder så ja får la kolla på! Kan la hoppas att mattias gjort fler tattoos så han inte får bada så man har ngn att snacka me i en timma iaf

Av Anna Algotsson - 13 november 2009 12:31

hejhopp gummibåt..Har fått en låt på skallen: "when I think about you I touch myself" haha andrea hade en snygg översättning på den i lördags: när ja tänker på dej då p....ar jag ^^ haha jag hade en underbar dag igår, den började iofs me deppande såklart för livet är omställt nu men sen blev den fantastisk :) jag tränade efter jobbet o träffade en gammal kompis där, de blev spinning, springa o lite maskiner för att få ut ilskan som finns innom mej Nu..Efter gymmet blev det film-mys hos en nära vän.. Efteråt kände ja för att göra ngt kul men blev att jag stannade med mamm

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards