♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Anna Algotsson - 17 november 2009 21:00

Denna veckan har ju börjat otroligt bra ^^

det är så kul på jobbet när alla e så bra vänner..

tine går runt o är lycklig o nykär :D

dagen gick ganska fort faktiskt


efter jobbet åkte jag o emma till min häst o kollade på när dom började rida honom igen...

jag tyckte inte han såg alls för bra ut men,men de får irene avgöra!

när ja kom hem var ja duktig o lagade mat till mina syskon: kycklingwook med nudlar vid sidan om ;) *lyckat*

inte för att jag smakade men dom gillade det iallafall...Cool


efter det var det dags för träning cristoffer tjatade med mej på box o de gjorde han rätt i för de va riktigt riktigt kul o shiiiit vilken bra träning måste ja säga! Tack!! de ska vi göra igen...


jag var redig o gick hem till trandared o städade lite åt mamma o pappa ^^

nu käkas de efter duschen

känns så underbart!


jag längtar såklart till helgen så man kan ha extra kul

HOPPAS sofia e frisk på fredag så vi kan gå ut o ha lika kul som på harrys i fredags!

På lördag ska ja kanske på förfest hos alle OM ja orkar Kyss

Undra om man ska orka träna imorn me eller åka till willen för sen blir film-mys iaf!


elin lanto-Iwon't cry e bra!



Av Anna Algotsson - 17 november 2009 07:29

Godmorgon..:D

nu känner jag mej som ett litet sött barn.. osminkad i mjukkläder o väntar på att mamma ska köra mej till dagis.. eller a vuxendagis=jobbet :D


gårdagen var så jävla bra tycker ja!

fick rensat bland mina grejer (lite iaf)

badat

lagat fiskgratäng för första gången i mitt liv

fixade mej o drog på filmkväll lika KASS som förra filmen dock men mysit var de

jag gick till busstorget o förbi en vän o sa godnatt


när ja kom hem vare as SVÅRT att somna ju!

låg o tänkte så ja spraka hur ja skulle göra med allting tror jag^^

lite o fixa så det e bara några nära o kära som får julklappar utav mej snål som ja e!


nu nu väntas jobbet på mej                          

   sugen?

-JAA, vet precis vem jag skulle ta med mej!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards