♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Anna Algotsson - 24 november 2009 22:00

denna veckan började me en bakfylla som höll i hela måndagen ^^

jag var duktig o jobba på sen åkte till min häst

jag borstade den o va me när en red på honom i ca 25-30 min:D

duktig willebull...


på kvälleb slöade ja, badade o sen gick en promenix me coffe sen umgicks me datan lite o sov HÅRRT

drömde cp om mitt x o våran hund :( blöähhh


idag har jag varit hurtig

myst med en kompis

tränax box me cosse sen gick ja hem från gymmet deniii

avnjöt mat ja lagat till familjen

efter de rensade ja ur ett rum här hemma som fick bli mitt ett tag :D

de blev säng databord o en hylla men de duger

e ju aldrig hemma längre haha (y)

nu öppnade ja en pepsiburk för första gången på sjuuukt länge serni o gott vare!

jag hittade en gammal hårddisk mitt i städet me goa bilder på...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards