♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna Algotsson - 3 november 2009 20:25

    

love u chicks!


nu har ja fikat med andrea..

det va skönt att prata av sig lite me ngn lite utanför gänget så ^^

jag skulle laga thaiwook men det blev inge bra hahah Skäms

hoppas ja får fira linda ngn dag nu snart över en fika eller lunch!

nu sitter ja o e såååååå rastlös, får panik :O

jag vill flytta,shoppa o göra ngt kul NUUUU


the reason är en bra låt..

låtar för er som tror på kärleken ;)  http://www.youtube.com/watch?v=uCytK6sq_x4&feature=fvw

Av Anna Algotsson - 3 november 2009 13:07

   Gårdagen kunde knappt blivit bättre!

En tjohej dag på jobbet där alla hade fnatt.. sen köpa morsdagpresent men juste de va ju farsdag hej blondy ;) Haha jag tränade en rejält pass konditionsträna 40 min (några droppar där ja) sen benövniingar o några sittups på bollen :D asssss GÖTT!


Va så sugen på att basta men orka sitta där o pressa ut bakterier helt alena? Ne..

Min stora syster e den bästa!Aldrig sagt de förut kan ja säga men man börjar förstå vad mamma o pappa pratade om när man va liten "nytta av varandra när ni blir äldre" (y)


Nu slöas det på jobbet i en sackosäck o lite Eva Cassidy.. njuter! Livet börjar ordna upp sig! :D

va faktiskt lite jobbigt att cyckla hem med en halvputerad-cyckel o sen gå ner till stan..



Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards