♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Anna Algotsson - 23 juli 2010 11:58

Åhh hade kunnat sova hela dagen..

Ingen sol, inte frisk o Micke mår inte heller bra.. hunden är övertänd som fan haha

Börjar la dagen med en nyttig blåbärs-smoothie dårå mycket bra bakterier i den nu, vill vara frisk resten av semestern!

 

Vi kollade på en film sent sent igår som va ganska söt..  

AWAY WE GO hette den...  

Av Anna Algotsson - 22 juli 2010 22:56

Va redig ja känner mej.. fast olaglig!  

haha nu har jag laddat ner 4 filmer, får la se om ngn är bra

många erbjudanden en fest-torsdag i borås men vill ta hand om Micke

han är faktiskt sjuk...  

Jag var ute o gick/sprang en lång kvällsrunda o fatta slut man blev fanns ingen luft ute? hehe

  Borde springa varje dag så som ja äter haha liiite flötig man e på sommarn?

kanske skulle ta vara på solen o få lite färg med men en vecka i utlander gjorde susen tycker jag, man fick slappat o solat endel där ju..  

  hoppas vi kan dra ut o fiska imorn hjärtat...

Av Anna Algotsson - 22 juli 2010 21:09

såg på en gammal svensk-film som låg i lådan den är söt..

 

Vad ska man göra nu då? rastlös anna juu

 

Av Anna Algotsson - 22 juli 2010 14:27


Vad hände igår?

sängliggandes halva dagen?

pizzan fick magen att spåra aj va ont?

Vi åkte ut till mickes föräldrar och skulle fiska men vädret höll inte alls   

Jag gick loooossssss på ica maxi sötsuget tog över hahaha

några tips på goda kakor?

drömmar och digestivekex blev det igår..

gifflar, chips med dipp o massa dricka så gott va

de slutade med att micke hade hööög feber så man sov inte mkt inatt heller  

   vi köpte denna igår såå söt film, sällde några tårar i slutet hihi      FEBER?!

Av Anna Algotsson - 21 juli 2010 16:38

OJojoj igår blev det dricka IGEN...

Inte räknade man med det men så blev det!

vid 4 tiden öppnades första sommar-cidern o ja blev övertänd!

grillmys vid vattentornet och sen mot vinci..

tyckte vi hade trevligt flickor!

ja får för mig så mkt när ja e full

blev sjukt deppig o ville typ dö.. normal tjej NOT

de slutade på puls och sen va ja o hanna själva i stan o va vi gjorde vet aj inte?

         puss   njuter du?     Älskar er       sööööt   grilla   LOVE U   Vattentornet...  

Av Anna Algotsson - 20 juli 2010 17:48

Uscha..

idag var det inget kul att vakna..

nacken va värre än igår trodde ja skulle dö när cindy väckte en o ville göra sina behov, ignorerade henne i ett par timmar o vaknade upp o hon hade GÅTT LOSS!

de va piss o skit typ överallt fyaaaa haha

ja va skitpisst!


ja o hanna bestämde oss för att gå o käka thaibuffé

vi år oss mätta o lite därtill!!

jag tog bussen ner o FYYYYFAn va varmt kunde lika gärna gått ju haha


vad ska man göra idag då??

     

Av Anna Algotsson - 19 juli 2010 18:46

  Visst är naturgodis så jävla gott!

min tröst nu när ja har nacksprärr... kan man få må bra en dag?!

Av Anna Algotsson - 19 juli 2010 18:34

Nu fick man lite mat i magen med..

micke har skaffat ny peruk o ja har lagat köttgryta kul va   

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards