♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Anna Algotsson - 15 juli 2010 20:58

Ne vad ska man göra

Magen gör ONDAST men ska man bara slöa bort livet?

Nu e klockan lite mycket för att dra till förfest för alla kollar på mange va?

kanske kan man dra ner sen då?

 

Av Anna Algotsson - 15 juli 2010 11:37

När vi var små..

Hanna var lite som Nasse i sättet försiktig sötast o blyg

  --->  

Julia kallade vi bamse för att hon såg ut som en liten bamse-björn helt enkelt

  ---->  



Love u sweety chicks

Av Anna Algotsson - 15 juli 2010 11:20

Smeknamn..

Jag har haft många sen jag var liten men mycket djur o figurer..

  GRODAN- började med att jag skulle få en komplimang från en gubbe på fest i borås oså sa han du har fina ögon som en groda sen blev de att min första kille Calle kallade mej för grodan men mer som ett skämt i 2 år..


  Det där med RÅDJUR o Bambi har hängt med i flera år men rådjursögon har man ju hört.. är det för att dom är extremt stora tro?  tycker att bambis ögon ser för oskuldsfulla ut för att likna mina hähä


  PUMA.. haha det e 3 tokiga killar som har sagt o ja vet varför.. Ja är en lustigkurre, lite slug, jagar bara på natten och samma vilda blick hahaha vilket skämt va   

  Benjamin-Syrsa.. Det e la mest costa som tycker att vi e sååå lika haha jättelika verkligen? bara ögonen som täcker heela ansiktet annars ingenting!


Andra smeknamn som är mer normala är ANNIZ (de gillar jag) och så har det hänt att man har blivit kallad Anna_karin bara för att karin är mitt 2.a namn..

Av Anna Algotsson - 15 juli 2010 11:12

Uscha vad jag är trött..

finns inga ord!

Jag somnade 2-3 o vaknade halv 8 sen somnade om o vaknade vid halv 11..

Önskar att ja va en såndär sov-fia som kunde sova bort hela dagen

ja känner typ inte för någonting o kolla vädret? pissregnar ju...

kör på dietfrukost nu då.. hahahahah     sitter o snaskar lite samtidigt som ja bloggar o pratar telefon mums

  cindy fick äpple dieten

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards