♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Anna Algotsson - 25 juli 2010 16:59

Usch, jag var ute nyss och sprang av mina tankar i nån 40 minuters-runda..

det enda jag såg var bajs heeeelatiden..   

Inte riktigt bajs men bajs-sniglar även kallat mördarsniglar tror jag?

dom ser ut som bajs o tar upp vägarna EUHHH  

    Finns jobbigare smådjur iofs.. som getingar,myggor och spindlar som får en att hoppa och springa FORT.. kanske meningen med nånting man rör ju på sig när man ser dom iallafall haha

  fick äta min egna goda frukost själv.. pilutta dej!  

Av Anna Algotsson - 25 juli 2010 15:16

OHHH va glad/ledsen jag blev nu..

fick just mejl ifrån min f.d häst gammla ägare att hon var tillsalu igen..

guud va fin hon har blivit o vilket jobb hon gjort med min f.d pärla!

hade ja kunnat hade jag köpt henne med en gång!

ja blev helt tårögd när jag såg henne nu SAKNADEN är stor!   http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=372391


89 tusen o hon är din.. lovar världens snällaste häst!

Av Anna Algotsson - 25 juli 2010 14:03

Fan va läskigt...

när ja vaknade i morse tog ja 2 koffeintabletter för ja e trött på att vara så trött

nu är ja illamående o pulsen slår så sjukt knnäppt  

Jag var uppe o tinade bär o mackor o väntade på att micke skulle vakna o få en go frukost men när han vakna skulle han åka med en gång till sina föräldrar?

tacken för man väntat 2 timmar eller haha aja ja e van..

får la sätta på en film o dricka en smoothie själv då o hoppas hjärtat blir normalt?!

 

Av Anna Algotsson - 25 juli 2010 12:28

  Började dagen med att tanka ner 3 barnfilmer hehe...

Det spöregnar oså är man ganska trött med så det får bli en såndär film-maraton dag idag hoppas jag  

     

Visst är det mysit med barnfilmer ibland när man inte orkar hänga med 100% i filmen..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards