♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Anna Algotsson - 24 juli 2010 20:00

Fanken vad jag har gått mkt idag..

till stan, i stan till knalleland, i knallelend haha...  

shoppade endel bra o ha seker lite kläder o underkläder wohhhooo

kanske kan visa ngn dag!

det blev den gammla vanliga fikan på wanes coffe också..

 

jag kollade lite tröningsskor till hösten o såg dessa.. Bentyngder

tänk att ja gick med dom VARJE dag för några år sedan haha besatt..

nu e dom borta.. kanske borde köpa nya för vilken liten rumpa man hade då?

 

Hanna, ja hittade älsklings t-shirten vi ska ha i stockholm..

den finns i en skivbutik i knalleland yeeehaaaa  

yoo

Av Anna Algotsson - 24 juli 2010 19:55

Helloo..

gårdagen va lugnare än lugnast..

Dag var på bio med mimmie.. Robin Hood   den var jätte bra faktiskt..

Denna filmen såg jag o Micke idag, superduper bra film som väckte känslorna!

  Dear John..   Robin Hood   jag igår innan bion.. lite high school girl hah?   

  popcorn gick ner det med ju!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards