♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 19:10

Några filmtips kanske?  

ikväll ska vi kolla på COP OUT men sen då?

funderar på att köpa lite thai-käk med fanken va gott...  

 

  posa lite innan man drar.. hehe

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 19:02

Glad att du förstår dej på mig

Glad att du kan säga NEJ

Glad att du finns där för mig

Glad att du ibland hejdar mig

Glad att vara din tjej

 

 

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 18:57

Yeeeyy

Nu har vi varit iväg en stund

Mikael fick pröva köra lambo o några andra ferrari..

Han fick de i 25 års-present och värdet var ju inge vidare för detta men,men

Wrooom sa de och snygga var de..  

  Efter körningen..   snygga bilen (sån kan man ha)   den andra bilen

 

haha satt å väntade i spöregnet...

     nästa gång ska vi pröva alla bilar en halvdag   

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 16:34

så jäkla störande..

håret tar typ 30 minuter att locka o 1 minut att förstöra..

blääää..       Innan man gick ut va lockarna LIIITTEEE större hiho

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 15:16

  Nuy har jag också sett den..

Omtalade filmen Remember me jag tycker inte om filmer med dåliga slut...

Den hade en viss mysig handling men slutade för tragiskt...  

Av Anna Algotsson - 30 juli 2010 13:05

Nedu det blev inte som väntat igår..

filmerna va så sega att ladda ner o när man druckit första cidern va suget 

för stort..

vi var på Franks o Harrys..

träffade massa bekanta o partajade fastän regnet va stööörigt värre

nu har ja gjort barnmat till frulle.. äggmacka o kalv-korvsmacka haha  

  förstörd-jepp   frulle   marcus haha   lille paraplyet   deo sötis

 

Ucha när ma kom hem va man inte lika söt hahahaha fyyy

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards