♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 19:19

sedär ja.. nu har man prövat vegitariska hamburgare också...

smakade ungefär detsamma men fick steka dom lite ordentligt!

  va sker ikväll då Älskade vänner?

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 17:19

nu e ja nästan blond igen kulkul o variera man vill ju inte va tråååk :P

   

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 08:44

  Hej du som har ett liv

som liknar ett drama..

vi kanske är själsfrände..  


Jag blir så trött på allt, detta saknar man inte med att komma hem för 5 öre!

Jag hade jätte mysit me Hanna o Tezz men de blev för mkt..

Hit o dit o bort o fram kändes de som!

börjar la bli gammal å hänger inte med   


Känns om man vill fixa så mkt åt alla andra så blir det pankaka utav alltihopa!

Jag pratar ofta imellan folk o ska va sån fixare men de blir bara smet

Sist igår innan ja väntade på skjuts gick påntie förbi

vi snackade lite, mest om han o tezz osånt o gissa vem som va sur sen?

micke o therese..  

känner bara för att låsa in mej på ett spa i några månader just nu

har varit vaken sen 7 o kan INTE sova


xoxo


Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 08:34

Här e några bilder från hotellet osv..

UNDERBAR vecka

        hotell-lunch   balkongens-utsikt   solnedgång     soluppgång (från ballen)

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 08:23

Vi Tog en roadtrip på världens smalaste vägar genom bergen till vackra ställen..

  fint mitt hår e va hahahah   Dtack endel vatten men mest annat hihi   fin utsikt va   vackraste stranden ja sett  

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 08:17

Det var iallafall en riktig såndär "chill" semester me kärlek o slapperi

          Tussar!  

Av Anna Algotsson - 10 juli 2010 08:12

Heeej

Nu är man hemma igen..

Borta bra men hemma bäst ju!

Har mest legat i solen o vilat sen ätit mycket flötig mat  

    Ja är ingen kräsen tjej så prövade la det mesta  

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards