♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 14:02

Heeej... va har ni gjort denna bakis-dag?

Jag har bara myst lo kollat wallander med min Mikael  

lagat en soppa me morötter o brocoli men den blev för smakrik haha

 

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 10:01

Tack För en Trevlig midsommar..

Längtar tills nästa fredag.  

Då bär det av hit,,, KRETA.

 

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 09:58

Det spårade ur lite och kom konstiga människor.. haha

Hanna somnade lite o vi badade

vem ville bada först? JOOO HANNA!!!!  

                 

Älskling o Elvis Tussar!

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 09:54

hanna bjöd costa..

Jag visste att >Eddie o Tess var hemma

Trodde dom skulle komma men icke.. svikare

Eddie ville iofs komma...  

   

  Syskonkärlek  

    Det var trevligt tjejor..

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 09:50

mamma o pappa är i varberg-.. weiii undra va vi tänkte?

Nu bjuder vi hit dom som är kvar hemma o gör ngt bra av kvällen..

hanna o malin tog nyckeln o började..

På väg dit hittade Micke sin gammla bil hehe         Mickes första bil   

Av Anna Algotsson - 26 juni 2010 09:37

Efter MÅNGA om o men så lyckades vi komma hemmifrån..

Det skulle bara vara för att mysa o äta jordgubbar!

Varberg kändes för långt o smögen med så det blev Hofsnäs  

  Mysiga lilla Badplatsen   Traditionellt firande runt stången   

    stor fin jordgobbe..   Försökte mej på att bli midsommarfin i håret med haha  

Av Anna Algotsson - 25 juni 2010 11:18

De blev lite mys-drickande med mina TUSSAR!

Tusse Tusse Tusse..

spårade lite dock haha hanna o ja blev lite mes-sura men de löste ju sig

Micke va me lite småsur på mej sen men de löste la sig med haha

Ja e såå trött när får man sova ut?

I grekland?

  eddie o äckelgubben...

 

snygg röv gumman!

              

Av Anna Algotsson - 24 juni 2010 12:40

Mmm god sallad fick knappt i mig ngt jävla halsfan haha

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards